IT täishaldus

Oleme paljude Eesti ettevõtete IT halduse partner. IT täishalduse teenus on
mõeldud kuni 200 arvutitöökohaga ettevõtetele ning ühendab endas IT taristu
halduse, kompetentse IT juhtimise ja abivalmis IT kasutajatoe.

Personaalne

Sinu ettevõtte IT küsimustega tegelevad alati samad inimesed,
kes tunnevad töötajaid ja on kursis sinu ettevõtte spetsiifikaga

Kõrgema taseme tugi

Meie kõik tehnikud on süsteemiadministraatori kogemusega ja võimelised haldama ka keerukamaid süsteeme

Tarkvara, seadmed,teenused

Meie käest saab litsentsid, seadmed ja teenused − kõik ühest kohast

Miks valida meid?

24/7 tugi

Oma kontakt alati kõne kaugusel. Ööpäevaringne valvetelefon(kasutaja- ja tehniline tugi)

Kohapealne- ja kaughaldus

Sõltuvalt murest lahendame kaugelt või kohapeal. Külastame regulaarselt

Kõik ühest kohast

Litsentsid, riistvara, lahendused, seadistused. Oleme ametlik partner paljudele tarnijatele

Proaktiivsus ja katkematu teenus

Ennetame probleeme, vahetame seadmeid, tarkvara versiooniuuendused ja turvaparandused

Nõustamine ja IT juhtimine

Tutvustame ja soovitame kaasaegseid süsteeme ja seadmeid

Süstemaatiline lähenemine IT turvalisusele

Tagame tervikliku turvalise ökosüsteemi, mitte ainult osad

Usaldage enda ettevõtte IT kogenud meeskonnale! Komplekteerime teenuse vastavalt teie vajadustele.

Valik meie klientidest

Helari Pallas

Pallas ja Partnerid

Iteractioniga seob meid pikaajaline koostöö. Oleme olnud partner peagi juba 10 aastat, mille jooksul on lahenduse leidnud ka keerukamad probleemid. Kui mõelda tagasi, on Iteractioni tiim viinud meid nõustava ja ellu viiva partnerina ühest ajastust teise: nende soovitatud ja juurutatud uued ja innovaatilised lahendused on oluliselt lihtsustanud ja parendanud meie äriprotsesse.

Mida IT teenuse partnerit valides silmas pidada?

KKK

Miks soovivad ettevõtted IT teenuseid sisse osta?

Prognoositavad kulud

Paljud meie kliendid on leidnud, et nende jaoks on pädeva IT osakonna üleval pidamine liialt kulukas ja ebaefektiivne.


Kompetentsed spetsialistid

Teenusepakkuja näol on ettevõttel partner, kes oskab nii kasutajate lihtsamaid probleeme lahendada kui ka keerukamaid süsteeme hallata. Vajadus pädeva süsteemi-inseneri järele on igal ettevõttel, kellel on hallata kasvõi üks ärikriitiline server või rakendus. 


Pidev teenus

Sisse ostetud teenusega on IT tugi kättesaadav 24/7 ning põhihalduri puhkuse perioodil alati olemas süsteemidega kursis olev asendaja. Nii on tagatud ka minimaalne ärikriitiliste süsteemide seisaku risk.


Skaleeritavus

Kasvuettevõtete puhul kasvab koos ettevõttega sageli ka vajadus IT teenuste järele. Teenusepakkujaga on töötundide arvu või projektipõhiste lisatööde kokku leppimine kiire ja valutu protsess.


Proaktiivne ja probleeme ennetav lähenemisviis

Proaktiivne teenus tähendab esiteks seda, et spetsialistid jälgivad pidevalt süsteeme et rikkeid, katkestusi ja probleeme ära hoida. Teiseks seda, et  tarkvara ja riistvara uuendatakse regulaarselt.


Sertifitseeritud tehnikud ja süsteemiarhitektid

Spetsialiseerunud teenusepakkuja koolitab pidevalt enda inimesi nii laiapõhjaliste teadmistega kui ka valikuliselt spetsiifiliste teadmistega. Nii on kliendi jaoks alati ilma kallistesse koolitustesse investeerimata olemas uusimad teadmised ja oskused.

Mida tähendab 24/7 tugi?

Kasutame kaugjälgimise tehnoloogiaid, et kliendi süsteemidel päeval ja öösel silma peal hoida. Reaalajas hoiatused annavad märku tekkinud probleemidest, mida saab parandada enne, kui need eskaleeruvad. Kui mõni süsteem keset ööd maha läheb, saame reageerida kohe.

Samuti on täishalduse kliendi jaoks tagatud ööpäevaringne valvetehniku tugi. 

Mida teenusepakkujat otsides silmas pidada?

IT halduse teenuse puhul ei tähenda kõige odavam tunnihind alati optimaalseimat ressursikasutust.

Paljude jaoks on oluline teenuse personaalsus ja kontaktisiku kogemus: see, et kasutaja saab rääkida otse süsteemiinseneriga, mitte ei pea rääkima oma murest esimese taseme kasutajatoe spetsialistile, kes omakorda pöördub edasi järgmiste spetsialistide poole jne, mis kokkuvõttes raiskab kõigi osapoolte aega ja nii ka raha.

Samal ajal on oluline, et lisaks peamisele kontaktile saaks vajadusel kaasata spetsiaalse meeskonna, kes on valmis tekkivaid vajadusi ette nägema ja parimaid lahendusi pakkuma.

Kasvada soovivate ettevõtete jaoks on oluline, et teenusepakkuja tunneks kõige uuemaid tooteid ja lahendusi, on valmis vastu võtma uusi väljakutseid ja kasutusele võtma uusi tehnoloogiaid.

Meie kogemus näitab, et kõigi jaoks on väga oluline kõrge klienditeeninduse tase. Et sujuva teenuse eesliinil oleks inimesed, kes on abivalmis, ausad ja sõbralikud. 

Kas teenuse sisse ostmine on odavam kui oma spetsialistide tööl hoidmine?

Sageli ei ole väiksematel ettevõtetel  täiskohaga IT spetsialistile pakkuda piisavalt tööd. 40 töötunni täis saamiseks tuleb anda spetsialistile mitte kohaseid ülesandeid, mis ei ole ressursi optimaalne kasutamine ei töötaja ega tööandja jaoks. 

Lisaks palgafondile tuleb oma töötaja puhul arvestada kopsakate koolituskulude ja hüvede paketiga. Samuti tuleb leida asendaja haigestumise korral või puhkuseperioodiks. 

Töötaja lahkumise korral tuleb arvestada uue spetsialisti leidmise värbamiskuludega.

Kas teenuse sisseostmine odavam? Oleneb konkreetsest juhtumist.  Igal juhul muudab IT halduse teenuse sisse ostmine IT-kulutused prognoositavamaks. Hallatud teenuste korral on kulu määratud kindlaks kuumaksega. Eriti kasulik on hallatud teenus väiksematele ettevõtetele, sest esialgsed kulud on nii palju madalamad. Kui ettevõte alustab nullist, võivad meeskonna palkamise ja koolitamise kulud ning serverite ja muude vajalike seadmete omandamine rahaliselt üle jõu käia. 

Mida tähendab see, et kõigi teenustega kaasneb IT turvalisus?

Varem piisas IT turvalisuse tagamiseks sellest, et arvutitel oli peal viirusetõrje tarkvara ja tulemüürid olid installeeritud. Enam mitte. Isegi, kui kõik on kõige paremas korras, tuleb hoida silme ees võimalust, et ühel hetkel võib juhtuda halvim. Ning samuti anda töötajatele pidevalt informatsiooni levivate pettuste ja ohutusmeetmete kohta.

Meie klientide äritegevus on iga päevaga digitaalsem, mobiilsem, pilvepõhisem. Arvuti- ja sidevõrkudes toimuvad tuhanded muutused sekundis loovad häkkeritele võimalusi pääseda võrkudesse, seadmetesse ja süsteemidesse sisse.  

Paljusid riske saab maandada spetsiaalsete tehnoloogiatega. Oma partnervõrgustiku ja pidevas infoväljas olemise kaudu oskame soovitada ning juurutada kõige uuemat ning turvalisemat riist- ja tarkvara.

Väga olulised on ka turvalised protsessid ning juhtkonna ja kõigi töötajate teadlikkus küberhügieenist. Kui töötajad ei ole ohtudest teadlikud, avatakse manuseid, klikitakse seal, kus pole vaja, ning loovutatakse oma sisselogimisandmeid. Aitame oma klientide töötajaid koolitada ja anname neile ajakohase teabe küberhügieenist ja peamistest petuskeemidest. 

Mida tähendab, et IT teenus on proaktiivne?

Turvaintsidentide puhul võivad IT süsteemide ja andmete taastamise kulud  ettevõtte eelarvesse päris suured augud tekitada. 

Proaktiivne teenus tähendab esiteks seda, et meie spetsialistid jälgivad pidevalt teie süsteeme et rikkeid, katkestusi ja probleeme ära hoida. 

Teiseks seda, et uuendame tarkvara ja riistvara regulaarselt ning soovitame vananevad välja vahetada enne, kui tekivad probleemid. 

Kolmandaks seda, et nõustame juhtkonda jooksvalt, kui märkame kohti, kuidas IT lahendused aitaks muuta ettevõtte protsesse efektiivsemaks.

Saada kiri või helista 6 414 888

     
Email again: