Pane Office 365 Microsoft Planneri abil enda ettevõtte heaks tööle

Pane Office 365 Microsoft Planneri abil enda ettevõtte heaks tööle

Office 365 teenused on väga mitmekülgsed ja nende seast leiab palju enamat kui lihtsalt Wordi ja Exceli. Oleme siin blogis Microsoft Teams suhtlusrakendusest juba kirjutanud ja nüüd tasub tähelepanu suunata järgmisele kasulikule rakendusele, mis O365 paketiga kaasa tuleb – Microsoft Planner.


Sisuliselt on tegemist organisatsiooni või muu meeskonna aja- ja tööplaneerimisrakendusega. Juba enne funktsioonidega tutvumist on selle suureks plussiks fakt, et see tuleb Office 365 paketiga kaasa, mis tähendab, et kui sinu organisatsioon juba kasutab näiteks Wordi ja Excelit, siis saate sama paketiga kasutada ka Plannerit. Lisaks sellele tuleb Planneriga kaasa ka rohkelt head ühildumist Office 365 teiste programmidega, kuna neid toodab sama ettevõte. 

Mida Planneriga teha saab? 

Planneriga saab mugavalt organisatsiooni või meeskonna sees ülesandeid jagada ja olla seeläbi kindel, et asjad saavad õigeks ajaks tehtud ning inimesed teavad, mis on nende ülesanded. 

Rakendusse sisenedes ootab kasutajat töölaud, kus on toodud kõik tema ülesanded, mis tehtud peavad saama. Sealtkaudu on võimalik lisada ka uusi projekte, suunata need tegemiseks mõnele kindlale kasutajale, näiteks kolleegile ja panna paika ka aeg, milleks asjad tehtud peavad saama.

Töölaual on eri projektidega seotud info mugavalt organiseeritud

 








Lisaks sellele saab kõik projekte veel ka eraldi märgistada, näiteks värvidega, et oleks aru saada, mis on prioriteetsemad tööd ja millistega kannatab pisut oodata. 

Paremal on näha märgistused, millega saab ülesande prioriteetsust määrata











Alustades mõne uue projektiga tuleb kõigepealt luua rakenduses uus plaan ehk ning seejärel saab sinna alla hakata ülesandeid lisama. Plaan peaks olema mingi suurem projekt või saavutamist vajav eesmärk. Näiteks uue toote lansseerimine.

Kõik ülesanded saab jaotada veel omakorda nii-öelda gruppidesse, Planneris on gruppide tähiseks „Buckets“. Näiteks saab töölaual olla korraga nii lihtne „to-do“ list kui ka konkreetsema eesmärgi täitmiseks suunatud ülesannete nimekiri. Nii ei lähe asjad sassi ja on olemas ka ülevaade, mida mingi konkreetse projekti raames veel teha on vaja.  

Kellele Planner on? 

Planneri puhul on hea see, et rakendus ei ole mõeldud mingit konkreetset tüüpi töötajale, vaid seda saab kasutada iga organisatsioon, et oma tööd efektiivsemalt teha ja asjadest ülevaadet omada. Oma meeskond võib Planneris olla nii arendajatel kui ka turundajatel.  

Sinna saab lisada kolleege ning töötada koos mõne projekti kallal. Ülesanded saab neid määrates mugavalt ära jaotada ja vajadusel ka ümber tõsta. Nii ei pea ka ise meeles pidama, kelle ülesanne mingi asi täpselt oli või kellele see viimasel koosolekul määratud sai. 

Integreerimine teiste keskkondadega 

Viimaks on Planneri oluliseks plussiks ka see, et seda on võimalik ühildada teiste programmidega, mida organisatsioonis kasutatakse. Näiteks kui ettevõttes on kasutusel suhtlusrakendus Microsoft Teams, siis saab Planneri sinna mugavalt lisada ja kohe kui töövestluse käigus uued projektid või ülesanded tekivad, ei pea nende Plannerisse sisestamiseks brauserit või teist programmi avama. 

Nagu näha, saab Plannerit Teamsi kasutades mugavalt otse rakendusest kasutada










Lisaks sellele ühildub Planner ka teiste Office 365 rakendustega, näiteks Outlooki või Wordiga. Kõigi Office 365 ja sealhulgas Planneri juurutusküsimustega võib julgelt pöörduda ja Iteractioni spetsialistide poole.

Ilmselt on vähe ettevõtteid, milles ei saaks ülesannete jaotust või töötamist muuta süsteemsemaks ja lihtsamini hoomatavamaks. Tihtipeale kasutavad inimesed erinevaid viise ülesannete meelespidamiseks ja ei ole haruldane, et selleks on teinekord vana hea märkmik. Nii aga ei ole meeskonnal enamasti head ülevaadet asjadest, mis mingi projekti jaoks teha on vaja ega ka head viisi nende paremaks süstematiseerimiseks. Seetõttu tasubki võtta kasutusele Microsoft Planner, mis nende muredega aitab ning mida saab Office 365 paketiga ilma lisatasuta kasutada. 

Kui Office 365 on juba kasutusel, siis Planneri leiab siit: https://tasks.office.com/


Viimati meie blogis

  1. Küberkuritegevus on epideemia: 2020. levinumad petuskeemid

    2020. aasta statistika saab olema huvitav. Ühte juba teame. Oluliselt suurenenud on nii interneti kasutamine kui küberkuriteod. Kindlasti mängib selles rolli COVID pandeemia, kuid lootust, et koos koroonavaktsiiniga kahanevad ka küberohud, paraku ei ole.

  2. IT haldusteenuse pakkujana soovime olla enamat, kui number, kellele helistate, kui midagi on katki

    Ettevõtete konkurentsivõime sõltub IT-st rohkem kui kunagi varem. Praktiliselt iga ettevõte kasutab tehnoloogiat. Sobiva ja usaldusväärse IT haldusteenuse pakkuja leidmine võib olla keeruline. Millega eristume Eesti turul teistest ning mis on meie jaoks teenust osutades prioriteedid? 

  3. "Microsoft Teams" eraldi ekraanil aitab olla efektiivsem - nüüd saadaval

    Microsoft teatas juulis uut tüüpi MS poolt sertifitseeritud seadmete turule tulemisest. Nüüd on esimene nutiseade uuest kategooriast turul. Microsoft Teamsi Display ehk Teamsi ekraan on puutetundliku ekraaniga personaalne seade, mille mõte on hoida vestlused, koosolekud, kõned, kalender ja failid ühes spetsiaalses seadmes ning arvuti võimalikult "puhas" ülesannete täitmiseks, mis nõuavad keskendumist ja ressurssi nii arvutilt kui inimeselt.

  4. Ettevõtted küsivad: „Milline viirustõrje kaitseb Emoteti eest?“

    Oleme viimastel päevadel saanud kõnesid ja kirju ettevõtetelt, kes paluvad abi viirustõrje valimisel. Suurenenud huvi teema vastu on seotud Emotet pahavaraga, millega nakatumisest on Riigi Infosüsteemide Ameti andmetel viimase paari nädala jooksul teada andnud 64 ettevõtet. 

  5. IT süsteemid tõrguvad ja äri seisab. Mida teha?

    Tõsisemad IT-probleemid tabavad ettevõtteid alati ootamatult, tavaliselt maksimaalselt ebasobilikul ajal.  Olgu võrgukatkestus, viirus või serveritõrge, halvimal juhul võivad tagajärjed viia äri täieliku seiskumiseni. Peamised põhjused, miks SOS olukord tekib, on küberrünnakud, ebapiisav majasisene kompetents ning mitte ajakohane IT taristu. 

Saada kiri või helista 6 414 888

     
Email again: