Pane Office 365 Microsoft Planneri abil enda ettevõtte heaks tööle

Pane Office 365 Microsoft Planneri abil enda ettevõtte heaks tööle

Office 365 teenused on väga mitmekülgsed ja nende seast leiab palju enamat kui lihtsalt Wordi ja Exceli. Oleme siin blogis Microsoft Teams suhtlusrakendusest juba kirjutanud ja nüüd tasub tähelepanu suunata järgmisele kasulikule rakendusele, mis O365 paketiga kaasa tuleb – Microsoft Planner.


Sisuliselt on tegemist organisatsiooni või muu meeskonna aja- ja tööplaneerimisrakendusega. Juba enne funktsioonidega tutvumist on selle suureks plussiks fakt, et see tuleb Office 365 paketiga kaasa, mis tähendab, et kui sinu organisatsioon juba kasutab näiteks Wordi ja Excelit, siis saate sama paketiga kasutada ka Plannerit. Lisaks sellele tuleb Planneriga kaasa ka rohkelt head ühildumist Office 365 teiste programmidega, kuna neid toodab sama ettevõte. 

Mida Planneriga teha saab? 

Planneriga saab mugavalt organisatsiooni või meeskonna sees ülesandeid jagada ja olla seeläbi kindel, et asjad saavad õigeks ajaks tehtud ning inimesed teavad, mis on nende ülesanded. 

Rakendusse sisenedes ootab kasutajat töölaud, kus on toodud kõik tema ülesanded, mis tehtud peavad saama. Sealtkaudu on võimalik lisada ka uusi projekte, suunata need tegemiseks mõnele kindlale kasutajale, näiteks kolleegile ja panna paika ka aeg, milleks asjad tehtud peavad saama.

Töölaual on eri projektidega seotud info mugavalt organiseeritud

 








Lisaks sellele saab kõik projekte veel ka eraldi märgistada, näiteks värvidega, et oleks aru saada, mis on prioriteetsemad tööd ja millistega kannatab pisut oodata. 

Paremal on näha märgistused, millega saab ülesande prioriteetsust määrata











Alustades mõne uue projektiga tuleb kõigepealt luua rakenduses uus plaan ehk ning seejärel saab sinna alla hakata ülesandeid lisama. Plaan peaks olema mingi suurem projekt või saavutamist vajav eesmärk. Näiteks uue toote lansseerimine.

Kõik ülesanded saab jaotada veel omakorda nii-öelda gruppidesse, Planneris on gruppide tähiseks „Buckets“. Näiteks saab töölaual olla korraga nii lihtne „to-do“ list kui ka konkreetsema eesmärgi täitmiseks suunatud ülesannete nimekiri. Nii ei lähe asjad sassi ja on olemas ka ülevaade, mida mingi konkreetse projekti raames veel teha on vaja.  

Kellele Planner on? 

Planneri puhul on hea see, et rakendus ei ole mõeldud mingit konkreetset tüüpi töötajale, vaid seda saab kasutada iga organisatsioon, et oma tööd efektiivsemalt teha ja asjadest ülevaadet omada. Oma meeskond võib Planneris olla nii arendajatel kui ka turundajatel.  

Sinna saab lisada kolleege ning töötada koos mõne projekti kallal. Ülesanded saab neid määrates mugavalt ära jaotada ja vajadusel ka ümber tõsta. Nii ei pea ka ise meeles pidama, kelle ülesanne mingi asi täpselt oli või kellele see viimasel koosolekul määratud sai. 

Integreerimine teiste keskkondadega 

Viimaks on Planneri oluliseks plussiks ka see, et seda on võimalik ühildada teiste programmidega, mida organisatsioonis kasutatakse. Näiteks kui ettevõttes on kasutusel suhtlusrakendus Microsoft Teams, siis saab Planneri sinna mugavalt lisada ja kohe kui töövestluse käigus uued projektid või ülesanded tekivad, ei pea nende Plannerisse sisestamiseks brauserit või teist programmi avama. 

Nagu näha, saab Plannerit Teamsi kasutades mugavalt otse rakendusest kasutada










Lisaks sellele ühildub Planner ka teiste Office 365 rakendustega, näiteks Outlooki või Wordiga. Kõigi Office 365 ja sealhulgas Planneri juurutusküsimustega võib julgelt pöörduda ja Iteractioni spetsialistide poole.

Ilmselt on vähe ettevõtteid, milles ei saaks ülesannete jaotust või töötamist muuta süsteemsemaks ja lihtsamini hoomatavamaks. Tihtipeale kasutavad inimesed erinevaid viise ülesannete meelespidamiseks ja ei ole haruldane, et selleks on teinekord vana hea märkmik. Nii aga ei ole meeskonnal enamasti head ülevaadet asjadest, mis mingi projekti jaoks teha on vaja ega ka head viisi nende paremaks süstematiseerimiseks. Seetõttu tasubki võtta kasutusele Microsoft Planner, mis nende muredega aitab ning mida saab Office 365 paketiga ilma lisatasuta kasutada. 

Kui Office 365 on juba kasutusel, siis Planneri leiab siit: https://tasks.office.com/


Viimati meie blogis

  1. Mis on MS Power Automate ehk kuidas vähendada Microsoft 365 abil käsitööd?

    Microsoft 365 koosneb paljudest erinevatest rakendustest ja lahendustest. Sageli piirdutakse Wordi ja Exceli kasutamisega ning ei tunta võimalusi, mis MS litsentsidega kaasnevad. Ühena neist pakub Microsoft veebipõhist töövoogude automatiseerimise lahendust, mille abil saab ühendada omavahel erinevad rakendused ja teenused.

  2. Võtame tööle IT- teenuste juhi

    Otsime oma meeskonda IT teenuste juhti!

  3. Microsoft Bookings - tõhus rakendus kohtumiste planeerimiseks ja broneeringute haldamiseks

    Microsoft Bookings on Microsoft 365 sees sisalduv veebiteenus, mis lihtsustab klientide või potentsiaalsete klientidega kohtumiste planeerimist ja haldamist. Bookings rakenduse abiga saavad kliendid kohtumisi veebis ise ajastada ja hallata ja jääb ära edasi-tagasi kirjavahetus või korduvad telefonikõned mõlematele osapooltele sobiva aja leidmiseks. Rakendust saab hõlpsalt kasutada ka veebipõhiste koosolekute ja kohtumiste planeerimisel.

  4. Dell lansseeris uued äriklassi sülearvutid

    Dell Technologies hõlmab enda alla palju erinevaid ärisuundi serveritest kuni AI- ja võrgulahendusteni. Kuid kõik sai alguse äriklassi arvutitest. See on valdkond, kus Dell endiselt säravalt silma paistab.

  5. Office 365 on nüüd Microsoft 365

    Microsoft tegi julge otsuse ja nimetas oma tuntuima kaubamärgi Office 365 ümber Microsoft 365-ks. Muudatuse taga on soov hõlbustada kõigi lõpptarbijate ehk ka väiksemate ja keskmise suurusega ettevõtete, koolide, aga ka  perede juurdepääsu mitmesugustele Microsofti lahendustele.

ITERACTION OÜ
Tallinna esindus:
Pärnu mnt 105, 11312
Tartu esindus:
Ülikooli 2a, 51003

Saada kiri või helista 6 414 888

     
Email again: