Office 365 on nüüd Microsoft 365

Office 365 on nüüd Microsoft 365

Microsoft tegi julge otsuse ja nimetas oma tuntuima kaubamärgi Office 365 ümber Microsoft 365-ks. Muudatuse taga on soov hõlbustada kõigi lõpptarbijate ehk ka väiksemate ja keskmise suurusega ettevõtete, koolide, aga ka  perede juurdepääsu mitmesugustele Microsofti lahendustele.

Microsoft 365-le üleminekuga kaasnevad ka kodutarbijatele ja väiksematele ettevõtetele edaspidi tehisintellektil põhinevad funktsioonid, mis olid eelnevalt kaasatud vaid Microsoft Enterprise lahendustesse. Uute edaspidi lisanduvate komponentide eesmärk on parandada töö- ja eraelu tasakaalu, võimaldada kaugtööd, parendada protsesside efektiivsust ja inimeste ajakasutust.

 

Microsoft 365 on tegelikult turul olnud alates 2017. aasta suvest ning pakkunud organisatsioonidele tarkvara ja teenuseid, mis sisaldavad Office 365, Windows 10 ja Enterprise Mobility + Security. See on olnud ettevõtetele, haridusasutustele ja valitsusasutustele mõeldud pakett, misühendab oma klassi parimad kontorirakendused tehisintellektile tuginevate pilvteenustega. Peale rebrändingut on selle paketi nimi Microsoft 365 Business Premium.

 

Office on turul alates 2001. aastast ja kõige populaarsem Microsofti tootekomplekt. Office 365 on pilvepõhine kontoritarkvara, mis sisaldab selliseid rakendusi nagu Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote. Sõltuvalt tellimusest võib sisaldada ka muid rakendusi ja teenuseid nagu OneDrive, SharePoint, Planner, Project, Yammer ja Microsoft Teams.

 

21. aprillil muutusid pakettide nimed, hinnad ja sisu jäid esialgu samaks

 

Office 365 Business Essentials on nüüd Microsoft 365 Business Basic

Office 365 Business on nüüd Microsoft 365 Apps for business

Office 365 Business Premium on nüüd Microsoft 365 Business Standard

Microsoft 365 Business on nüüd Microsoft 365 Business Premium

Office 365 Home on nüüd Microsoft 365 Family

Office 365 Personal on nüüd Microsoft 365 Personal

 

Kasutajatel endil ei ole vaja teha mingeid muudatusi. Nimevärskendused toimuvad automaatselt. Kes on juba Office 365 rakenduste kasutaja,selle tarkvara uuendatakse automaatselt teenusekomplektiks Microsoft 365.  

 

Kõik nimed ei muutu

Kui kasutate näiteks Office 365 for Enterprise plaani, jääb Office 365 E1 / E3 / E5 samaks. Ka esmatasanditöötajate mõeldud Office 365, F1, Office 365 for Education A1/ A3 / A5  ja Office 365 for Government G1 / G3 / G5  säilitavad oma nimed.

 

Kas edaspidi võime oodata uusi funktsioone?

21. aprillil muutusid vaid nimed ja uusi funktsioone ei lisandunud, kuid Microsoft on öelnud, et lähikuudel on oodata ka uuendusi. Näiteks peagi tutvustatakse Microsofti õigekirja rakendust. AI-põhine ja Wordi ning Outlookiga kaasas käiv tööriist aitab korrektselt kirjutada ligi 20 keeles.

 

Microsoft Edge brauserit täiustatakse uue paroolimonitoriga, mis teavitab andmete lekkimisest. Samuti luuakse Microsofti uut jagamise ja turvalisuse rakendust peredele, mis võimaldab jagada pereliikmete asukohta, hallata ekraaniaega mitme seadme vahel või anda märguandeid, kui pereliige teatud asukohast lahkub.

 

Lisaks on juba praegu laiemalt kättesaadav suhtlemisrakendus Microsoft Teams, mis annab ka eraisikutele ja väiksematele ettevõtetele koostöö- ja koosolekutööriistad, mis aitavad korraldada kohtumisi ja üritusi veebis ning salvestada ja jagada pilvefaile.


Viimati meie blogis

  1. Ettevõtted küsivad: „Milline viirustõrje kaitseb Emoteti eest?“

    Oleme viimastel päevadel saanud kõnesid ja kirju ettevõtetelt, kes paluvad abi viirustõrje valimisel. Suurenenud huvi teema vastu on seotud Emotet pahavaraga, millega nakatumisest on Riigi Infosüsteemide Ameti andmetel viimase paari nädala jooksul teada andnud 64 ettevõtet. 

  2. IT süsteemid tõrguvad ja äri seisab. Mida teha?

    Tõsisemad IT-probleemid tabavad ettevõtteid alati ootamatult, tavaliselt maksimaalselt ebasobilikul ajal.  Olgu võrgukatkestus, viirus või serveritõrge, halvimal juhul võivad tagajärjed viia äri täieliku seiskumiseni. Peamised põhjused, miks SOS olukord tekib, on küberrünnakud, ebapiisav majasisene kompetents ning mitte ajakohane IT taristu. 

  3. Otsime oma meeskonda IT lahenduste ja teenuste müügijuhti

    Otsime oma meeskonda müügijuhti, kelle peamine roll on kasvatada järjepidevalt meie äriklientide arvu ja tutvustada proaktiivselt meie erinevaid teenuseid ning lahendusi.

  4. Mida teha, kui IT juht või IT spetsialist lahkus töölt?

    Päris paljud meie kliendid said meie klientideks siis, kui nende enda IT inimene lahkus töölt. IT spetsialistid on tööturul hinnatud. Pole siis ime, et uusi väljakutseid ja häid pakkumisi jagub. Peale töösuhte lõppemist olid meie kliendid küsimuse ees: kas hakata otsima ja koolitama uut inimest või osta teenust sisse? 


  5. Parool on jätkuvalt üks suuremaid turvariske

    123456, parool, iloveyou, printsess, draakon jne. 2019. aasta halvimate paroolide nimekiri tuletab meelde, et paljud interneti kasutajad endiselt alahindavad küberturvalisuse ohte. Edukad küberrünnakud saavad teoks enamasti tänu varastatud või nõrkadele paroolidele. Enim levinud oht on ühe parooli laialdane ja korduv kasutamine erinevate teenuste jaoks, selgitab Joosep Truu.

Saada kiri või helista 6 414 888

     
Email again: