Microsoft Teams saab juurde palju tiimitööd lihtsustavaid ja elavdavaid elemente 

Microsoft Teams saab juurde palju tiimitööd lihtsustavaid ja elavdavaid elemente 

Microsoft on teatanud mitmetest uutest virtuaalset meeskonnatööd lihtsustavatest ja elavdavatest tööriistadest, mis saavad osaliselt valmis juba augustis, osaliselt aasta lõpuks. Mõned uued võimalused on osadele kasutajatele juba tuttavad Skype'ist, Zoom'ist ja Slack'ist.

Together Mode - virtuaalne auditoorium













 




Together Mode loob virtuaalse auditooriumi- või konverentsiruumi, kus kõik osalejad asetsevad koos ühisel taustal. Microsoft kasutab osalejate näo ja õlgade segmenteerimist (AI segmenteerimistehnoloogia) ning teie ja teie õpingu- või töökaaslaste ühte virtuaalsesse ruumi paigutamist.

Lisaks visuaalsele mõjule loodetakse, et see vähendab virtuaalsessioonidel tekkivat väsimusefekti ja annab osalejatele reaalsema kohtumistunde. 

Together Mode auditooriumi vaadet saab kasutada augustist. Edaspidi plaanib Microsoft luua ka muid alternatiivseid vaateid/ruume.

 

Dynamic view - paindlikumad koosolekuvaated










 





Together Mode aga ei ole mõeldud tavapäraseks ja meeskonna igapäevaseks keskkonnaks.

Meeskondade virtuaalsete kohtumiste jaoks on valmimas uus Dynamic view.

Kui varem olid esitluste tegemise ja ekraani jagamise visuaalsed võimalused pigem piiratud, siis uued funktsioonid ja tehisintellektil põhinev tehnoloogia peaksid andma rohkem võimalusi koosolekuid huvitavamaks muuta. 

Kasutaja saab seadistada, kuidas soovib teisi koosolekul osalejaid näha, näiteks suur galeriivaade kuvab korraga kuni 49 osalejat. 












Uued on ka virtuaalsed “puhkeruumid”, mis võimaldavad näiteks jagada osalejad väiksemateks rühmadeks veebiseminaridel jagatud rühmaülesannete jaoks.

 

Uus videofilter ja Reflect Messaging












 




Samuti valmivad uued videofiltrid, näiteks valgustuse reguleerimiseks või kaamera fookuse nõrgendamiseks, kui koosolekul osaleja seda soovib.

 

Uue lisana saab peagi Teamsi installida meeskonna uudiste -ja vestlusala laiendi Reflect. Sellega on lihtne teha küsitlusi või küsida tagasisidet. See võimaldab kohtumiste korraldajatel ja õpetajatel  saada aimu osalejate eelnevatest teadmistest ja ootustest. Interaktiivne lisa loob võimaluse suhelda osalejatega ja teha küsitlusi, mille tulemusi võib kuvada ka anonüümselt. 

 

Üle ekraani "lendlevad" reaktsioonid

Veel üks efektne tagasisidefunktsioon: uusi smailisid ja emotikone saab otse koosoleku ajal "ekraanile lennutada".  Üle ekraani liikuvaid emotsioone saab edaspidi hakata lisama ka Microsoft PowerPoint Live'i esitlustesse.

 

Vestluse asemel kõnemullid

Kõnemullid on loodud selleks, et hõlbustada videoülevaate ajal kirjalikku suhtlust. Varem kasutati kommentaaride või sõnumite jaoks eraldi vestlusakent, tulevikus näidatakse selliseid sõnumeid kõnemullidena otse videoülekande juures.

 

Automaatne info sõnumite kohta ja memod












 




Kes koosolekul rääkis ja mida öeldi? Enam ei pea koosolekuid ise protokollima ja memosid kirjutama, seda hakkavad nüüd robotid tegema. 

Samuti õpivad robotid praegu usinalt esitama automaatseid teateid kirjaliku tekstina, mis ilmub kas ekraani paremas küljes narratiivse kirjeldusena, subtiitritena või audiotekstide kujul. Nende abil on lihtsam jälgida, kes parasjagu räägib, mida on juba öeldud ja kes midagi on öelnud.  Automaatselt luuakse ka ümberkirjutus ehk transkriptsioon, mis salvestatakse pärast seanssi meeskonna vastavasse kausta.

 

Rakendus „Tasks“ asendab Planneri

Uus ülesannete rakendus "Tasks" on nagu Planner, aga mõeldud spetsiaalselt meeskondadele. Rakendus pakub ühtset vaadet kõikide ülesannetest, mida saab luua ja hallata nii To Do, Planneri kui ka Outlooki kaudu.

 

Rohkem osalejaid

Virtuaalsed meeskonnakoosolekud mahutavad peagi kuni 1000 osalejat ja vaatajate arvu suurendatakse 20 000-ni.

 

Teams Display meeskonnaseadmed 














Lõpuks on Microsoft teatanud ka täiesti uue seadmekategooria kasutuselevõtust. Selle nimi on Teams Display ja see tähistab Microsofti poolt sertifitseeritud interneti -ja telefoniseadmeid. Meeskondade kuvarid on spetsiaalsed kõik-ühes meeskonnaseadmed, millel on puutetundlikud ja Cortana poolt juhitavad häälfunktsioonid. Microsofti sõnul on need võrreldavad Amazon Echo Show'ga, lisaks on välja töötatud turvalisuse ja privaatsuse tagamiseks vajalikud lisafunktsioonid. Uued kuvarid integreeritakse kasutaja arvutikeskkonda. USAs algab ekraanide turuletoomine eeldatavasti aasta lõpus. 

Viimati meie blogis

  1. Ettevõtted küsivad: „Milline viirustõrje kaitseb Emoteti eest?“

    Oleme viimastel päevadel saanud kõnesid ja kirju ettevõtetelt, kes paluvad abi viirustõrje valimisel. Suurenenud huvi teema vastu on seotud Emotet pahavaraga, millega nakatumisest on Riigi Infosüsteemide Ameti andmetel viimase paari nädala jooksul teada andnud 64 ettevõtet. 

  2. IT süsteemid tõrguvad ja äri seisab. Mida teha?

    Tõsisemad IT-probleemid tabavad ettevõtteid alati ootamatult, tavaliselt maksimaalselt ebasobilikul ajal.  Olgu võrgukatkestus, viirus või serveritõrge, halvimal juhul võivad tagajärjed viia äri täieliku seiskumiseni. Peamised põhjused, miks SOS olukord tekib, on küberrünnakud, ebapiisav majasisene kompetents ning mitte ajakohane IT taristu. 

  3. Otsime oma meeskonda IT lahenduste ja teenuste müügijuhti

    Otsime oma meeskonda müügijuhti, kelle peamine roll on kasvatada järjepidevalt meie äriklientide arvu ja tutvustada proaktiivselt meie erinevaid teenuseid ning lahendusi.

  4. Mida teha, kui IT juht või IT spetsialist lahkus töölt?

    Päris paljud meie kliendid said meie klientideks siis, kui nende enda IT inimene lahkus töölt. IT spetsialistid on tööturul hinnatud. Pole siis ime, et uusi väljakutseid ja häid pakkumisi jagub. Peale töösuhte lõppemist olid meie kliendid küsimuse ees: kas hakata otsima ja koolitama uut inimest või osta teenust sisse? 


  5. Parool on jätkuvalt üks suuremaid turvariske

    123456, parool, iloveyou, printsess, draakon jne. 2019. aasta halvimate paroolide nimekiri tuletab meelde, et paljud interneti kasutajad endiselt alahindavad küberturvalisuse ohte. Edukad küberrünnakud saavad teoks enamasti tänu varastatud või nõrkadele paroolidele. Enim levinud oht on ühe parooli laialdane ja korduv kasutamine erinevate teenuste jaoks, selgitab Joosep Truu.

Saada kiri või helista 6 414 888

     
Email again: