"Microsoft Teams" eraldi ekraanil aitab olla efektiivsem - nüüd saadaval

Microsoft teatas juulis uut tüüpi MS poolt sertifitseeritud seadmete turule tulemisest. Nüüd on esimene nutiseade uuest kategooriast turul. Microsoft Teamsi Display ehk Teamsi ekraan on puutetundliku ekraaniga personaalne seade, mille mõte on hoida vestlused, koosolekud, kõned, kalender ja failid ühes spetsiaalses seadmes ning arvuti võimalikult "puhas" ülesannete täitmiseks, mis nõuavad keskendumist ja ressurssi nii arvutilt kui inimeselt.

Mis on MS Teamsi ekraan?


See on täiesti uus tootekategooria meeskonnatöö hõlbustamiseks ja loogiline täiendus Microsofti laiale sertifitseeritud seadmete portfellile, mis sisaldab lauatelefone, kõlareid, peakomplekte, veebikaameraid ja koosolekuruumide seadmeid.

Kellele on MS Teamsi ekraan mõeldud?

See on abiks eelkõige erinevates kohtades või kodukontorist tööd tegevate inimeste jaoks, kellel on vaja oma päeva jagada videokõnede ja -koosolekute ning keskendumist nõudvate tööülesannete vahel.

Ekraani mõte on toetada reaalajas suhtlust, muuta töö tegemine efektiivsemaks ning töö ja koostöö üheks sujuvaks kogemuseks.

Kui suunate oma teavitused, ajakava, kõned ja koosolekud ühte seadmesse, saate oma arvuti ja mõtteruumi vabastada keskendumist vajavate ülesannete täitmiseks ja minimeerida häirivusi.

Milleks?

Esialgu tundub ekraan üleliigne, kuna lauaarvutil on palju samasuguseid võimalusi.

Siiski võib paljude jaoks olla eraldi seadmel väärtust. Eriti, kui sellele lisatakse uusi tehnoloogiad ja funktsionaalsusi (vt Cortana virtuaalassistent artikli lõpus).

 

Kahe ekraani süsteem 

Antud toote puhul on niisiis tegemist eraldi seadmega. Kui töötate sülearvuti ja monitoriga, siis saab töölaual olema kolm ekraani. Kui ainult sülearvutiga, siis kaks. 

Kaks ekraani võimaldavad näiteks jagada koosoleku sisumaterjalid ühele ekraanile ja osalejad teisele ekraanile - nii säilib parem kontakt oma kolleegidega.

Parem koospng



Seade sisaldab mikrofoni, kaamerat ja kõlareid (või Bluetooth-peakomplekti).

Microsoft Teamsi ekraan ühildub sujuvalt teie arvutiga ja võimaldab sujuvat seadmetevahelist suhtlemist. Mõlemad seadmed saab hõlpsalt oma arvutist lukustada ja avada, avada faile või sõnumeid ühes ja saata edasi teisest seadmest.


Vaata videost, kuidas see töötab:
















Teamsi ekraan on ka hea ruumi kokkuhoidja kodus, kui võrrelda seda täissuuruses monitoriga. 

Teamsi ekraan ei ole mobiilseade (akut pole), kuid on piisavalt väike, et seda saaks hõlpsasti asukohtade vahel teisaldada. Nende seadmete peamine eelis on see, et see on alati sisse lülitatud nagu telefon. See on suhtluseks alati valmis ja vestlust võib jätkata ka näiteks sülearvuti pakkimise ajal.


Lenovo ThinkSmart

Lenovo ThinkSmart on esimene Microsoft Teamsiga koostöös kasutatav nutiseade turul, mis maksab ca 300 eurot.

Ka Yealink on teatanud plaanist oma mudel välja anda veel sel aastal.    

Lenovo ThinkSmartil on 8-tolline ekraan, 5-megapiksline kaamera ja Qualcommi protsessor. Märkimisväärselt head heli- ja videovõimalused. 

Seade toetab portree- ja maastikuasendit ning privaatsuse tagamiseks on nupp mikrofoni vaigistamiseks ja kaameral ette tõmmatav kaas.


Ekraan koondab kõik asjad, millele on vaja kiirelt ligi pääseda: vestlused, koosolekud, kõned, kalendri ja failid.

Samal ajal saate vabastada arvuti muudeks ülesanneteks . 

Formfactor w PCpng


Ekraani avakuva näitab meeskonna teateid, teie kalendrit ja otseteid peamistesse suhtlusrakendustesse.

Muidugi saate kohandada oma avakuva ja märguandeid nii, et need kuvaksid teie jaoks olulise, ja vähendada peamise tööseadme või mobiiltelefoni teavitusi. 


Microsoft Teams Displays2png


Microsoft Teamsi kuvasid saab isikupärastada, et lisada taustapilte ning tuua esile olulisi tegevusi ja märguandeid.

Cortana virtuaalassistent

Microsoft on teatanud ka Cortana nimelise virtuaalassistendi ehk puudutuse vaba kogemuse turule toomisest.

Esialgu küll vaid USA turul, aga edaspidi ka meil saab igapäevaste ülesannete täitmiseks kasutada näiteks selliseid häälkäsklusi:

 

"Mis on minu tänases kalendris?"

"Jaga seda dokumenti Mariga"

"Liitu minu järgmise koosolekuga"

"Lisa Juss sellele koosolekule"

"Esita kvartaliaruande ülevaade"

 

Viimati meie blogis

  1. Küberkuritegevus on epideemia: 2020. levinumad petuskeemid

    2020. aasta statistika saab olema huvitav. Ühte juba teame. Oluliselt suurenenud on nii interneti kasutamine kui küberkuriteod. Kindlasti mängib selles rolli COVID pandeemia, kuid lootust, et koos koroonavaktsiiniga kahanevad ka küberohud, paraku ei ole.

  2. IT haldusteenuse pakkujana soovime olla enamat, kui number, kellele helistate, kui midagi on katki

    Ettevõtete konkurentsivõime sõltub IT-st rohkem kui kunagi varem. Praktiliselt iga ettevõte kasutab tehnoloogiat. Sobiva ja usaldusväärse IT haldusteenuse pakkuja leidmine võib olla keeruline. Millega eristume Eesti turul teistest ning mis on meie jaoks teenust osutades prioriteedid? 

  3. "Microsoft Teams" eraldi ekraanil aitab olla efektiivsem - nüüd saadaval

    Microsoft teatas juulis uut tüüpi MS poolt sertifitseeritud seadmete turule tulemisest. Nüüd on esimene nutiseade uuest kategooriast turul. Microsoft Teamsi Display ehk Teamsi ekraan on puutetundliku ekraaniga personaalne seade, mille mõte on hoida vestlused, koosolekud, kõned, kalender ja failid ühes spetsiaalses seadmes ning arvuti võimalikult "puhas" ülesannete täitmiseks, mis nõuavad keskendumist ja ressurssi nii arvutilt kui inimeselt.

  4. Ettevõtted küsivad: „Milline viirustõrje kaitseb Emoteti eest?“

    Oleme viimastel päevadel saanud kõnesid ja kirju ettevõtetelt, kes paluvad abi viirustõrje valimisel. Suurenenud huvi teema vastu on seotud Emotet pahavaraga, millega nakatumisest on Riigi Infosüsteemide Ameti andmetel viimase paari nädala jooksul teada andnud 64 ettevõtet. 

  5. IT süsteemid tõrguvad ja äri seisab. Mida teha?

    Tõsisemad IT-probleemid tabavad ettevõtteid alati ootamatult, tavaliselt maksimaalselt ebasobilikul ajal.  Olgu võrgukatkestus, viirus või serveritõrge, halvimal juhul võivad tagajärjed viia äri täieliku seiskumiseni. Peamised põhjused, miks SOS olukord tekib, on küberrünnakud, ebapiisav majasisene kompetents ning mitte ajakohane IT taristu. 

Saada kiri või helista 6 414 888

     
Email again: