Microsoft Bookings - tõhus rakendus kohtumiste planeerimiseks ja broneeringute haldamiseks

Microsoft Bookings - tõhus rakendus kohtumiste planeerimiseks ja broneeringute haldamiseks

Microsoft Bookings on Microsoft 365 sees sisalduv veebiteenus, mis lihtsustab klientide või potentsiaalsete klientidega kohtumiste planeerimist ja haldamist. Bookings rakenduse abiga saavad kliendid kohtumisi veebis ise ajastada ja hallata ja jääb ära edasi-tagasi kirjavahetus või korduvad telefonikõned mõlematele osapooltele sobiva aja leidmiseks. Rakendust saab hõlpsalt kasutada ka veebipõhiste koosolekute ja kohtumiste planeerimisel.









Rakendust saavad kasutada kõik Microsofti kliendid, kellel on Microsoft 365 Business Standard (varem Office 365 Business Premium) või Microsoft 365 Business Premium (varem Microsoft 365 Business) tellimus. Mobiilirakendus Microsoft Bookings on saadaval ITunesi ja Google Play rakenduste poodides. 

Teenus sobib hästi näiteks iluteenuste pakkujatele, meditsiiniasutustele, advokaadibüroodele, konsultantidele, nõustajatele, autokauplustele, juuksurisalongidele jne. 

Kasutame seda ka ise Iteractionis nii koolituste kui kohtumiste kokku leppimiseks. Näiteks need, kes soovivad tellida IT turvalisuse koolituse oma ettevõttele juhtkonnale, saavad meie kalendrit hõlpsalt võrrelda juhatuse liikmete kalendritega ning valida kõigile osapooltele sobiva 1,5- tunnise aja.

 

Bookings rakenduse 3 komponenti:

Veebipõhine broneeringute leht, kus kliendid saavad konkreetsete töötajatega või konkreetse teenuse saamiseks kohtumisi kavandada. Seda lehte saab kasutada eraldiseisva lehena või integreerida oma veebilehele ning see töötab hästi nii desktopil kui mobiilis.



Brauseris hallatav keskkond, kus saate vaadata ja hallata kohtumisi, seada töötajate nimekirja ja ajakavasid, täpsustada oma teenuseid ja hindu, lisada kommentaare ja klientide eelistusi. 


Mobiilirakendust saate kasutada broneeringute vaatamiseks ja haldamiseks ning klienditeabele juurdepääsuks ükskõik kuskohas.









 

Bookings rakenduse eelised

  • Saate võtta vastu uusi broneeringuid 24/7.  Rakendus on hõlpsalt seadistatav oma veebilehele, kus kliendid saavad seda kasutada kohtumiste broneerimiseks ööpäevaringselt. 
  • Vähenevad mitte kohale ilmumised/unustamisedRakenduse abil saate hõlpsalt saata klientidele kohtumiste automaatseid meeldetuletusi kuupäeva,  kellaaja ja vajalike kohale tulemise, parkimise või muude vajalike juhistega. Samuti saate soovi korral seadistada meeldetuletused töötajatele.
  • Saate muuta broneeringute muutmise kliendi jaoks lihtsaks.  Saate pakkuda iseteeninduse kaudu võimalust aja  muutmiseks ja tühistamiseks. Sellisel juhul on kõik, mida nad peavad tegema, klõps kohtumise kinnituse e-kirjas oleval lingil. Saate määrata, milline peab olema minimaalne etteteatamise aeg broneeringu tühistamiseks.
  • Saate hallata broneeringuid ka liikvel ollesMobiilirakenduse abil saate kohtumisi lisada või vaadata ning pääseda juurde või muuta töötajaid ja päevaplaani, kui olete kontorist eemal. Klienditeavet saate vaadata, klientidele helistada või tekstisõnumeid saata otse oma mobiilseadmest.

 

Kuidas Bookings töötab  

Kliendid saavad veebis saadaolevaid aegu vaadata ja broneerida nii, nagu neile mugavaim on. Kliendid, kes eelistavad helistada, saavad seda teha ja nende andmed saate samasse rakendusse sisestada käsitsi. 

Kohtumise tegemiseks valib klient kõigepealt soovitud teenuse. Seejärel saab ta teie loodud vabade aegade seast valida kuupäeva ja kellaaja.




















 Kui see on tehtud, sisestab klient kohtumise broneerimiseks oma kontaktid.

















 

Seejärel saadetakse kliendile automaatselt e-posti teel kinnitusteade. Teade sisaldab kohtumise üksikasju ja soovi korral linki juhistele või linki, mida klient saab kasutada kohtumise muutmiseks või tühistamiseks. 

Samal ajal lisatakse kuupäev automaatselt teie kalendrisse või teie töötajate kalendrisse. 

Töötajad ei pea tingimata olema Outlooki kasutajad. Broneerimine töötab nii Outlooki kalendri kui ka Google'i kalendriga. Kliendid ei näe teie töötajate lingitud ettevõtte kalendreid. Nemad näevad ainult nende broneeringute kalendrit, mille avaldate veebis.


Kas rakendusest võiks ka teie ettevõttele kasu olla?

Kui teil ei kasuta veel Microsofti tooteid, saate huvi korral MS pakettidega saate tutvuda siin.

Kui vajate Microsoft Bookings seadistamisega abi,

VÕTKE MEIEGA ÜHENDUST!

 

#MicrosoftBookings #Microsoft365 #BookingsSetup #Scheduling

Viimati meie blogis

  1. Küberkuritegevus on epideemia: 2020. levinumad petuskeemid

    2020. aasta statistika saab olema huvitav. Ühte juba teame. Oluliselt suurenenud on nii interneti kasutamine kui küberkuriteod. Kindlasti mängib selles rolli COVID pandeemia, kuid lootust, et koos koroonavaktsiiniga kahanevad ka küberohud, paraku ei ole.

  2. IT haldusteenuse pakkujana soovime olla enamat, kui number, kellele helistate, kui midagi on katki

    Ettevõtete konkurentsivõime sõltub IT-st rohkem kui kunagi varem. Praktiliselt iga ettevõte kasutab tehnoloogiat. Sobiva ja usaldusväärse IT haldusteenuse pakkuja leidmine võib olla keeruline. Millega eristume Eesti turul teistest ning mis on meie jaoks teenust osutades prioriteedid? 

  3. "Microsoft Teams" eraldi ekraanil aitab olla efektiivsem - nüüd saadaval

    Microsoft teatas juulis uut tüüpi MS poolt sertifitseeritud seadmete turule tulemisest. Nüüd on esimene nutiseade uuest kategooriast turul. Microsoft Teamsi Display ehk Teamsi ekraan on puutetundliku ekraaniga personaalne seade, mille mõte on hoida vestlused, koosolekud, kõned, kalender ja failid ühes spetsiaalses seadmes ning arvuti võimalikult "puhas" ülesannete täitmiseks, mis nõuavad keskendumist ja ressurssi nii arvutilt kui inimeselt.

  4. Ettevõtted küsivad: „Milline viirustõrje kaitseb Emoteti eest?“

    Oleme viimastel päevadel saanud kõnesid ja kirju ettevõtetelt, kes paluvad abi viirustõrje valimisel. Suurenenud huvi teema vastu on seotud Emotet pahavaraga, millega nakatumisest on Riigi Infosüsteemide Ameti andmetel viimase paari nädala jooksul teada andnud 64 ettevõtet. 

  5. IT süsteemid tõrguvad ja äri seisab. Mida teha?

    Tõsisemad IT-probleemid tabavad ettevõtteid alati ootamatult, tavaliselt maksimaalselt ebasobilikul ajal.  Olgu võrgukatkestus, viirus või serveritõrge, halvimal juhul võivad tagajärjed viia äri täieliku seiskumiseni. Peamised põhjused, miks SOS olukord tekib, on küberrünnakud, ebapiisav majasisene kompetents ning mitte ajakohane IT taristu. 

Saada kiri või helista 6 414 888

     
Email again: