IT haldusteenuse pakkujana soovime olla enamat, kui number, kellele helistate, kui midagi on katki

IT haldusteenuse pakkujana soovime olla enamat, kui number, kellele helistate, kui midagi on katki

Ettevõtete konkurentsivõime sõltub IT-st rohkem kui kunagi varem. Praktiliselt iga ettevõte kasutab tehnoloogiat. Sobiva ja usaldusväärse IT haldusteenuse pakkuja leidmine võib olla keeruline. Millega eristume Eesti turul teistest ning mis on meie jaoks teenust osutades prioriteedid? 

Eesti IT haldusteenuste turul on peamiselt suured teenusepakkujaid ja väiksed mees-ja-koer-mõõtu pakkujad, kes soovivadki jääda väikesteks. Meie soovime olla partner Harjumaa ja Tartumaa ettevõtetele, kes otsivad suuremat kompetentsi, kui üks IT-spetsialist pakkuda suudab, kuid olla samal ajal kliendi jaoks sama lähedal kui oma IT inimene. Oleme valmis koos ettevõttega kasvama, kuid hoaime samal ajal hoiame igapäevaste IT-teenustega kätt pulsil.

Meie eristuvus turul & prioriteedid

  • Oleme ja soovime ka edaspidi olla omanike juhitav, rohujuure tasandil teenusepakkuja. Meie teenuse puhul saate ka väiksema tagasiside andmiseks suhelda otse juhiga ning olla jooksvalt ühenduses ühe tehnikuga, kes tunneb teie ettevõtet.
  • Suured IT kasutajatoe pakkujad pakuvad mitmetasandilist kasutajatuge. Kui juunior probleemi lahendada ei oska, läheb pilet edasi järgmise tasandi toele ja kui ka seal lahendust ei leita, siis eksperdi kätte. See võib tähendada seda, et tuleb selgitada probleemi olemust korduvalt erinevatele inimestele ning lahenduse leidmine võib võtta märkimisväärselt aega. Meie mudeli puhul lahendab personaalne haldur nii lihtsamaid kui keerulisemaid probleeme. Kõik tehnikud on kogenud süsteemiadministraatorid, kes kannavad pidevalt hoolt IT süsteemide heakorra eest. Personaalne tehnik tähendab usaldusväärset spetsialisti, kes juba tunneb teie inimesi, süsteeme ja eripärasid ja saab ajakriitiliste vajaduste korral kiirelt appi tulla. Meie tehnikud on laiapõhjaliste teadmistega süsteemiinsenerid, kelle tunnihind on küll kallim, aga kogenud spetsialist lahendab probleemid kiiremini.  
  • Meie edu sõltub teie edust. Soovime, et klient saaks loota meie pikaajalisele tugevale tehnoloogiapartnerlusele. Me mitte ainult ei lahenda, vaid ennetame probleeme ja kanname hoolt, et tarkvara versiooniuuendused ja turvaparandused oleksid õigeaegselt tehtud. Teeme regulaarselt ka arendusettepanekuid ja viime neid ellu, parandades sellega IT kasutajakogemust (muudame arvutid kiiremaks ja turvalisemaks). 
  • On teenusepakkujaid, kes hindavad oma edu lõpp-klientide arvu järgi. Meie mõõdame oma edukust pigem töökohtade arvu põhjal, mida saame tehnoloogia abil lihtsustada. Meie eesmärk on aidata teil konkurentsivõimet suurendada või kasvada ilma olemasolevat tööjõudu või palgafondi suurendamata.
  • Kui teil on IT- osakond, keda te ei soovi asendada, kuid on perioode, kui nad on liiga hõivatud, on IT sisse ostmine teenusena paindlik ja ilmselt kuluefektiivseim viis täiendada ettevõtte olemasolevat meeskonda.
  • Kui teile tehakse odavama kuutasuga pakkumine, usume, et meie teenusega võidate ajas ja kvaliteedis. Tavapärase teenuse puhul tuleb asju ajada kellegagi, kes juhtub helistades saadaval olema. Personaalne tehnik tähendab usaldusväärset spetsialisti, kes juba tunneb teie inimesi, süsteeme ja eripärasid ja saab ajakriitiliste vajaduste korral kiirelt appi tulla. 
  • Maailma parim tehnoloogia pole teie ettevõttele kasulik, kui te ei saa seda endale lubada. Proovime alati võtta vajalike strateegiate ja lahenduste pakkumisel arvesse teie üldist eelarvet ja põhijoont.
  • Meie teenus on pidevas muutuses, et vastata erinevate ettevõtete vajadustele ning pidada sammu uusimate tehnoloogiliste lahendustega. Samas on pea 10 aastat turul kasvatanud tugeva baasi, millele ka erilahendusi pakkudes toetuda saame.


Aga üleminekuprotsess?

Paljud ettevõtted, kes sooviksid IT teenuse pakkujat vahetada, lükkavad seda edasi, kuna on mures üleminekuperioodi pärast. Meie kogemus on see, et pikemas perspektiivis kogete anonüümse ja mitterahuldava teenusepakkujaga rohkem seisakuid. Meie meeskonnal on oskused ja kogemused, et muuta üleminek võimalikult sujuvaks. Oleme seda teinud korduvalt ja korduvalt. Meie eeliseks on ka see, et meil puudub bürokraatlik hierarhia, mis meid aeglustaks. Saame ülemineku teha kiiresti ja tõhusalt.


IT täishalduse teenuse pakkujana soovime olla partner, kes aitab teie ettevõttel kasvada, mitte ainult teenusepakkuja, kellele helistate, kui midagi on katki. 

Meie eesmärk on toimida teie ettevõttesisese meeskonna partnerina ja sillana teie ja tehnoloogia müüjate vahel.

Tunnete, et teie IT-vajadusi ei rahuldata piisavalt sujuvalt, kiirelt, läbipaistvalt ja asjatundlikult?


RÄÄGIME MEIE LÄHENEMISEST LÄHEMALT?


Viimati meie blogis

  1. Küberkuritegevus on epideemia: 2020. levinumad petuskeemid

    2020. aasta statistika saab olema huvitav. Ühte juba teame. Oluliselt suurenenud on nii interneti kasutamine kui küberkuriteod. Kindlasti mängib selles rolli COVID pandeemia, kuid lootust, et koos koroonavaktsiiniga kahanevad ka küberohud, paraku ei ole.

  2. IT haldusteenuse pakkujana soovime olla enamat, kui number, kellele helistate, kui midagi on katki

    Ettevõtete konkurentsivõime sõltub IT-st rohkem kui kunagi varem. Praktiliselt iga ettevõte kasutab tehnoloogiat. Sobiva ja usaldusväärse IT haldusteenuse pakkuja leidmine võib olla keeruline. Millega eristume Eesti turul teistest ning mis on meie jaoks teenust osutades prioriteedid? 

  3. "Microsoft Teams" eraldi ekraanil aitab olla efektiivsem - nüüd saadaval

    Microsoft teatas juulis uut tüüpi MS poolt sertifitseeritud seadmete turule tulemisest. Nüüd on esimene nutiseade uuest kategooriast turul. Microsoft Teamsi Display ehk Teamsi ekraan on puutetundliku ekraaniga personaalne seade, mille mõte on hoida vestlused, koosolekud, kõned, kalender ja failid ühes spetsiaalses seadmes ning arvuti võimalikult "puhas" ülesannete täitmiseks, mis nõuavad keskendumist ja ressurssi nii arvutilt kui inimeselt.

  4. Ettevõtted küsivad: „Milline viirustõrje kaitseb Emoteti eest?“

    Oleme viimastel päevadel saanud kõnesid ja kirju ettevõtetelt, kes paluvad abi viirustõrje valimisel. Suurenenud huvi teema vastu on seotud Emotet pahavaraga, millega nakatumisest on Riigi Infosüsteemide Ameti andmetel viimase paari nädala jooksul teada andnud 64 ettevõtet. 

  5. IT süsteemid tõrguvad ja äri seisab. Mida teha?

    Tõsisemad IT-probleemid tabavad ettevõtteid alati ootamatult, tavaliselt maksimaalselt ebasobilikul ajal.  Olgu võrgukatkestus, viirus või serveritõrge, halvimal juhul võivad tagajärjed viia äri täieliku seiskumiseni. Peamised põhjused, miks SOS olukord tekib, on küberrünnakud, ebapiisav majasisene kompetents ning mitte ajakohane IT taristu. 

Saada kiri või helista 6 414 888

     
Email again: