Dell lansseeris uued äriklassi sülearvutid

Dell lansseeris uued äriklassi sülearvutid

Dell Technologies hõlmab enda alla palju erinevaid ärisuundi serveritest kuni AI- ja võrgulahendusteni. Kuid kõik sai alguse äriklassi arvutitest. See on valdkond, kus Dell endiselt säravalt silma paistab.

Uued 5G ja AI tehnoloogiad lubavad TOPis püsimist kindlasti ka järgmisteks aastateks. Nii uuemad 5000 ja 7000 seeriate äriklassi sülearvutid kui ka esimene väljalase täiesti uuest 9000 seeriast on ilmselt kõige intelligentsemad turul olevad 15-tollised äriklassi sülearvutid.  

Uued Latitude laptopid ja 2-in-1 tahvel-laptopid on teinud läbi märkimisväärsed muutused disainis. Peamine värv on hõbehall. Premium korpused on valmistatud süsinikkiust ja alumiiniumist, mis muudab korpuse ühest küljest vastupidavaks, kuid teisalt kergeks.

Suured selged ekraanid ja minimaalsed ääred, Intel® Wi-Fi 6 (Gig +) ja 5G lairibavõimalustega mobiilside loovad võimaluse teha tööd ükskõik kuskohast.


Latitude 3000, 5000 ja 7000-le lisandus nüüd veel üks seeria- Latitude 9000, mis on väiksem ja õhem kui varasemad äriklassi sülearvutid. Kuigi sisaldab 10. generatsiooni Intel Core i7 uusimaid protsessoreid, on Latitude 9510 hetkel turul väikseim ja kergeim 15-tolline PC, mis mahub hõlpsalt ka väiksemasse kotti. Eeliseks on ka see, et akulaadijaid, adaptereid, eraldi valjuhääldit vms asju ei tule kaasas tassida. 15-tolliste äriklassi sülearvutite võrdluses pakub mudel pikimat aku kestvuse aega kuni 30 tundi.

 

Intuitiivsed tehnoloogiad 

Kuigi juba ka varasemates mudelites esindatud, on sammu edasi astunud nutikad efektiivsust tõstvad AI-l põhinevad funktsionaalsused. Delli optimeerija abil saab rakendusi kiiremini avada, kiiremini sisse logida ja optimeerida arvuti jõudlust vastavalt oma kasutamisharjumustele. Sisse ehitatud tehisintellekt õpib ära kasutaja tööpõhimõtted ja hakkab parandama süsteemi reageerimisvõimet, rakenduste jõudlust, aku vastupidavust ja heli kvaliteeti.

 

ExpressResponse kasutab masinõppimist sageli kasutatavate rakenduste käivitamiseks vastavalt kasutaja eelistustele.  

ExpressCharge aitab maksimeerida aku vastupidavust vastavalt kasutaja laadimisharjumustele ja energiatarbimisele.  Kui arvutit ei saa laadida, korrigeerib tehnoloogia sätteid ressursside säästmiseks. Näiteks muudab ekraani tuhmimaks või lülitab Bluetoothi ​​välja, kui seda ei kasutata.  

ExpressCharge Boosti abil saab tühi aku 35% täis umbes 20 minutiga ning ExpressCharge laadimisega tühi aku kuni 80% täis ühe tunniga. 

ExpressSign-in funktsioon kasutab Inteli kontekstituvastustehnoloogiat ja Windows Hello-d, et tuvastada, millal kasutaja on lähedal ja kiirendada turvalist sisselogimist.  

Intelligent Audio aitab kõrvaldada kaja ja taustmüra, et muuta konverentskõned paremaks.


Millal uued mudelid Eestisse jõuavad? 

Kokkuvõtteks võib öelda, et Dell on aina enam lisaks võimsusele ja jõudlusele pööranud tähelepanu kogu paketile ja kasutuskogemusele, mille arvutiga kaasa saab.  Uusi mudeleid saab juba edasimüüjatelt, sh meilt tellida. Eesti ladudesse jõuavad mudelid juulis.


Miks tasub ettevõttel oma seadmeid uuendada? 

  • Vananenud IT-seadmete eluea aastast aastasse pikendamine tõstab sageli ettevõtte varjatud kulusid ja mõjutab inimeste töövõimet.
  • Nüüdisaegsed seadmed on üks levinumaid ja soodsamaid viise töötajate motiveerimiseks.

Viimati meie blogis

  1. Ettevõtted küsivad: „Milline viirustõrje kaitseb Emoteti eest?“

    Oleme viimastel päevadel saanud kõnesid ja kirju ettevõtetelt, kes paluvad abi viirustõrje valimisel. Suurenenud huvi teema vastu on seotud Emotet pahavaraga, millega nakatumisest on Riigi Infosüsteemide Ameti andmetel viimase paari nädala jooksul teada andnud 64 ettevõtet. 

  2. IT süsteemid tõrguvad ja äri seisab. Mida teha?

    Tõsisemad IT-probleemid tabavad ettevõtteid alati ootamatult, tavaliselt maksimaalselt ebasobilikul ajal.  Olgu võrgukatkestus, viirus või serveritõrge, halvimal juhul võivad tagajärjed viia äri täieliku seiskumiseni. Peamised põhjused, miks SOS olukord tekib, on küberrünnakud, ebapiisav majasisene kompetents ning mitte ajakohane IT taristu. 

  3. Otsime oma meeskonda IT lahenduste ja teenuste müügijuhti

    Otsime oma meeskonda müügijuhti, kelle peamine roll on kasvatada järjepidevalt meie äriklientide arvu ja tutvustada proaktiivselt meie erinevaid teenuseid ning lahendusi.

  4. Mida teha, kui IT juht või IT spetsialist lahkus töölt?

    Päris paljud meie kliendid said meie klientideks siis, kui nende enda IT inimene lahkus töölt. IT spetsialistid on tööturul hinnatud. Pole siis ime, et uusi väljakutseid ja häid pakkumisi jagub. Peale töösuhte lõppemist olid meie kliendid küsimuse ees: kas hakata otsima ja koolitama uut inimest või osta teenust sisse? 


  5. Parool on jätkuvalt üks suuremaid turvariske

    123456, parool, iloveyou, printsess, draakon jne. 2019. aasta halvimate paroolide nimekiri tuletab meelde, et paljud interneti kasutajad endiselt alahindavad küberturvalisuse ohte. Edukad küberrünnakud saavad teoks enamasti tänu varastatud või nõrkadele paroolidele. Enim levinud oht on ühe parooli laialdane ja korduv kasutamine erinevate teenuste jaoks, selgitab Joosep Truu.

Saada kiri või helista 6 414 888

     
Email again: