3 põhjust, miks sinu ettevõte peaks kogu suhtluse Microsoft Teamsi kolima

3 põhjust, miks sinu ettevõte peaks kogu suhtluse Microsoft Teamsi kolima

Mida suurem osa tööst ettevõttes toimub virtuaalruumis, seda olulisemad on rakendused, mida selleks kasutatakse. Tihtipeale on jätkuvalt põhiliseks variandiks e-mail ja levinud on mitme erineva teenuse korraga kasutamine. See teeb aga töötamise keeruliseks, kuna korraga on vaja silma peal hoida paljudel asjadel. Microsoft Teams on mugav rakendus, mis koondab mitmed töö jaoks vajalikud asjad ühte kohta ja muudab töötamise sujuvamaks.

Multifunktsionaalne suhtlusrakendus

Lihtne Google’i otsing võib jätta mulje, et tegu on lihtsa suhtlusrakendusega, kus saab üksteisele sõnumeid saata. See mulje on aga petlik. Kuigi sõnumite saatmine on Teamsis muidugi võimalik, siis lisaks sellele pakub see mitmeid kasulikke funktsioone, mis on mõeldud just tööasjade ajamiseks.

Siin on kolm põhjust, miks Teams kasutusele võtta:

1. Esiteks tuleb tähele panna, et Teams asendab nüüd Skype for Business teenust, mis tähendab, et sealt on üle toodud mitmed olulised funktsioonid. Näiteks saab lihtsa nupuvajutusega alustada video või häälkõnet. Samuti on seda mugav kasutada, kuna kogu süsteem ongi loodud just grupiga töötamiseks. Kiire ja lihtne on luua eri meeskondade jaoks spetsiaalsed kanalid, kus nad saavad omavahel infot vahetada. Videokõnede puhul tasub mainida ka seda, et soovi korral saab neid salvestada, et puudunud kolleeg saaks end samuti toimunuga kiirelt kurssi viia.


2. Teine oluline eelis Teamsi juures on selle ühilduvus erinevate teenustega. Väga hästi sobib Teams muidugi kokku Office 365-ga ehk teiste Microsofti pakutavate lahendustega. Näiteks saab rakenduses sees mugavalt jagada Wordi või Exceli dokumente ning nende kallal ka koos reaalajas tööd teha. Samuti saab Teamsi lisada pilveteenuseid nagu SharePoint, OneDrive ja Dropbox, et kolleegidele failide saatmiseks ei peaks kuhugi arvuti kaustadesse tuhnima minema, vaid failid saab kätte ja edastada otse rakendusest. Nimekiri teenustest, mida saab Teamsiga ühendada, täieneb pidevalt ja kindlasti ei piirdu see vaid Microsofti omadega. Juba praegu saab rakendusse ühendada teenuseid nagu Trello, Jira, InVision, Google Analytics või SurveyMonkey.

Nagu pildilt nähtub, on kogu projektialane suhtlus ühes kohas. Sealhulgas vestlus, dokumendid ja planeerimistööriistad.


3. Lisaks on Teams lihtsalt hea viis, et vältida veel ühe teenuse eest maksmist. Kuna paljud ettevõtetele suunatud lahendused on tasulised. Teatud osas on Teamsi kasutamine tasuta ja kogu teenus on saadaval Office 365 tellimuse olemasolul. Seega kui ettevõttes on juba kasutusel Office teenused nagu Word, Excel või PowerPoint, siis on võimalik Office 365 Business Premium ja Essentials pakettide puhul Teams lihtsalt juurde lisada, ilma lisatasuta.

Kõik asjad ühes kohas

Laias laastus räägib Teamsi kasuks see, et kõik töö jaoks vajalikud asjad on võimalik tõsta ühte kohta ja kasutada neid keskkonnas, mis on loodud organisatsioonidele tööasjade ajamiseks. Sealhulgas videokõned, failide jagamine ja nende kallal töötamine ja lihtne chat’imine. Samuti ühildumine paljude erinevate teenustega, mida tavapärased suhtlusrakendused lihtsalt ei paku.

Lisaks on suhtlemine nendega võrreldes palju organiseeritum. Iga grupi või meeskonna jaoks on võimalik luua eraldi suhtlusruum, kus nad saavad oma asjadega tegeleda. Seal on neil võimalik projektipõhiselt arutleda ja soovi korral veel eraldi teemade kaupa kanaleid luua, et teemad omavahel segamini ei läheks ja muu müra sisse ära ei kaoks.

Töö toetamiseks on Teamsis ka bot’id ehk virtuaalsed abilised, mis aitavad kogu protsessi sujuvamaks teha. Näiteks T-Bot, mille käest saab küsida lihtsamaid küsimusi rakenduse toimimise kohta või Statsbot, mis suudab panna kokku raporteid ja ülevaateid teenustest nagu Salesforce või Google Analytics.

Lühikest interaktiivset demo, mis annab ülevaate Teamsi toimimisest, saab proovida siin.

Kuidas Teamsi kasutusele võtta?

Teenuse kasutusele võtmine on samuti võrdlemisi lihtne. Idee poolest saab Teamsi kasutada veebibrauseri kaudu, kuid mugavam on kasutada töölauarakendust, mis on saadaval nii Windows, MacOS, Android kui ka iOS operatsioonisüsteemiga seadmetele.

Peale rakenduse paigaldamist tuleb teenusesse sisse logida ja esmasel kasutusel luua ka organisatsiooni meeskond. Seejärel saab näiteks e-maili vahendusel meeskonda inimesi kutsuma hakata. Kui Office 365 konto on juba olemas, siis on kasutuselevõtt eriti mugav, tuleb vaid Office kontoga sisse logida ja saabki juba tööle hakata.

Sellele vaatamata on terve ettevõtte suhtluse ja failimajanduse integreerimine Teamsi aeganõudev protsess, seega parima lahenduse leidmiseks tasub kindlasti ühendust võtta Iteractioni spetsialistidega.

Viimati meie blogis

  1. Mida teha, kui IT juht või IT spetsialist lahkus töölt?

    Päris paljud meie kliendid said meie klientideks siis, kui nende enda IT inimene lahkus töölt. IT spetsialistid on tööturul hinnatud. Pole siis ime, et uusi väljakutseid ja häid pakkumisi jagub. Peale töösuhte lõppemist olid meie kliendid küsimuse ees: kas hakata otsima ja koolitama uut inimest või osta teenust sisse? 


  2. Parool on jätkuvalt üks suuremaid turvariske

    123456, parool, iloveyou, printsess, draakon jne. 2019. aasta halvimate paroolide nimekiri tuletab meelde, et paljud interneti kasutajad endiselt alahindavad küberturvalisuse ohte. Edukad küberrünnakud saavad teoks enamasti tänu varastatud või nõrkadele paroolidele. Enim levinud oht on ühe parooli laialdane ja korduv kasutamine erinevate teenuste jaoks, selgitab Joosep Truu.

  3. Kliendilugu Hausers Grupp OÜ: garantiitööde halduse automatiseerimine Microsoft 365 abil

    Hausers on kinnisvaraarenduse ja ehituse peatöövõtuga tegelev ettevõte. Enamus Hausersi projekte hõlmavad nii projekteerimist kui ehitust. See tähendab seda, et firma on hoone rajamise juures alates esimesest ideest kuni selle valmimise ja kaheaastase garantiiperioodi lõpuni. Hausersi eesmärk on olla kliendisuhtluses täpne ning kättesaadav.

  4. Microsoft Teams saab juurde palju tiimitööd lihtsustavaid ja elavdavaid elemente 

    Microsoft on teatanud mitmetest uutest virtuaalset meeskonnatööd lihtsustavatest ja elavdavatest tööriistadest, mis saavad osaliselt valmis juba augustis, osaliselt aasta lõpuks. Mõned uued võimalused on osadele kasutajatele juba tuttavad Skype'ist, Zoom'ist ja Slack'ist.

  5. Mis on MS Power Automate ehk kuidas vähendada Microsoft 365 abil käsitööd?

    Microsoft 365 koosneb paljudest erinevatest rakendustest ja lahendustest. Sageli piirdutakse Wordi ja Exceli kasutamisega ning ei tunta võimalusi, mis MS litsentsidega kaasnevad. Ühena neist pakub Microsoft veebipõhist töövoogude automatiseerimise lahendust, mille abil saab ühendada omavahel erinevad rakendused ja teenused.

Saada kiri või helista 6 414 888

     
Email again: