3 põhjust, miks sinu ettevõte peaks kogu suhtluse Microsoft Teamsi kolima

3 põhjust, miks sinu ettevõte peaks kogu suhtluse Microsoft Teamsi kolima

Mida suurem osa tööst ettevõttes toimub virtuaalruumis, seda olulisemad on rakendused, mida selleks kasutatakse. Tihtipeale on jätkuvalt põhiliseks variandiks e-mail ja levinud on mitme erineva teenuse korraga kasutamine. See teeb aga töötamise keeruliseks, kuna korraga on vaja silma peal hoida paljudel asjadel. Microsoft Teams on mugav rakendus, mis koondab mitmed töö jaoks vajalikud asjad ühte kohta ja muudab töötamise sujuvamaks.

Multifunktsionaalne suhtlusrakendus

Lihtne Google’i otsing võib jätta mulje, et tegu on lihtsa suhtlusrakendusega, kus saab üksteisele sõnumeid saata. See mulje on aga petlik. Kuigi sõnumite saatmine on Teamsis muidugi võimalik, siis lisaks sellele pakub see mitmeid kasulikke funktsioone, mis on mõeldud just tööasjade ajamiseks.

Siin on kolm põhjust, miks Teams kasutusele võtta:

1. Esiteks tuleb tähele panna, et Teams asendab nüüd Skype for Business teenust, mis tähendab, et sealt on üle toodud mitmed olulised funktsioonid. Näiteks saab lihtsa nupuvajutusega alustada video või häälkõnet. Samuti on seda mugav kasutada, kuna kogu süsteem ongi loodud just grupiga töötamiseks. Kiire ja lihtne on luua eri meeskondade jaoks spetsiaalsed kanalid, kus nad saavad omavahel infot vahetada. Videokõnede puhul tasub mainida ka seda, et soovi korral saab neid salvestada, et puudunud kolleeg saaks end samuti toimunuga kiirelt kurssi viia.


2. Teine oluline eelis Teamsi juures on selle ühilduvus erinevate teenustega. Väga hästi sobib Teams muidugi kokku Office 365-ga ehk teiste Microsofti pakutavate lahendustega. Näiteks saab rakenduses sees mugavalt jagada Wordi või Exceli dokumente ning nende kallal ka koos reaalajas tööd teha. Samuti saab Teamsi lisada pilveteenuseid nagu SharePoint, OneDrive ja Dropbox, et kolleegidele failide saatmiseks ei peaks kuhugi arvuti kaustadesse tuhnima minema, vaid failid saab kätte ja edastada otse rakendusest. Nimekiri teenustest, mida saab Teamsiga ühendada, täieneb pidevalt ja kindlasti ei piirdu see vaid Microsofti omadega. Juba praegu saab rakendusse ühendada teenuseid nagu Trello, Jira, InVision, Google Analytics või SurveyMonkey.

Nagu pildilt nähtub, on kogu projektialane suhtlus ühes kohas. Sealhulgas vestlus, dokumendid ja planeerimistööriistad.


3. Lisaks on Teams lihtsalt hea viis, et vältida veel ühe teenuse eest maksmist. Kuna paljud ettevõtetele suunatud lahendused on tasulised. Teatud osas on Teamsi kasutamine tasuta ja kogu teenus on saadaval Office 365 tellimuse olemasolul. Seega kui ettevõttes on juba kasutusel Office teenused nagu Word, Excel või PowerPoint, siis on võimalik Office 365 Business Premium ja Essentials pakettide puhul Teams lihtsalt juurde lisada, ilma lisatasuta.

Kõik asjad ühes kohas

Laias laastus räägib Teamsi kasuks see, et kõik töö jaoks vajalikud asjad on võimalik tõsta ühte kohta ja kasutada neid keskkonnas, mis on loodud organisatsioonidele tööasjade ajamiseks. Sealhulgas videokõned, failide jagamine ja nende kallal töötamine ja lihtne chat’imine. Samuti ühildumine paljude erinevate teenustega, mida tavapärased suhtlusrakendused lihtsalt ei paku.

Lisaks on suhtlemine nendega võrreldes palju organiseeritum. Iga grupi või meeskonna jaoks on võimalik luua eraldi suhtlusruum, kus nad saavad oma asjadega tegeleda. Seal on neil võimalik projektipõhiselt arutleda ja soovi korral veel eraldi teemade kaupa kanaleid luua, et teemad omavahel segamini ei läheks ja muu müra sisse ära ei kaoks.

Töö toetamiseks on Teamsis ka bot’id ehk virtuaalsed abilised, mis aitavad kogu protsessi sujuvamaks teha. Näiteks T-Bot, mille käest saab küsida lihtsamaid küsimusi rakenduse toimimise kohta või Statsbot, mis suudab panna kokku raporteid ja ülevaateid teenustest nagu Salesforce või Google Analytics.

Lühikest interaktiivset demo, mis annab ülevaate Teamsi toimimisest, saab proovida siin.

Kuidas Teamsi kasutusele võtta?

Teenuse kasutusele võtmine on samuti võrdlemisi lihtne. Idee poolest saab Teamsi kasutada veebibrauseri kaudu, kuid mugavam on kasutada töölauarakendust, mis on saadaval nii Windows, MacOS, Android kui ka iOS operatsioonisüsteemiga seadmetele.

Peale rakenduse paigaldamist tuleb teenusesse sisse logida ja esmasel kasutusel luua ka organisatsiooni meeskond. Seejärel saab näiteks e-maili vahendusel meeskonda inimesi kutsuma hakata. Kui Office 365 konto on juba olemas, siis on kasutuselevõtt eriti mugav, tuleb vaid Office kontoga sisse logida ja saabki juba tööle hakata.

Sellele vaatamata on terve ettevõtte suhtluse ja failimajanduse integreerimine Teamsi aeganõudev protsess, seega parima lahenduse leidmiseks tasub kindlasti ühendust võtta Iteractioni spetsialistidega.

Viimati meie blogis

  1. 3 põhjust, miks sinu ettevõte peaks kogu suhtluse Microsoft Teamsi kolima

    Mida suurem osa tööst ettevõttes toimub virtuaalruumis, seda olulisemad on rakendused, mida selleks kasutatakse. Tihtipeale on jätkuvalt põhiliseks variandiks e-mail ja levinud on mitme erineva teenuse korraga kasutamine. See teeb aga töötamise keeruliseks, kuna korraga on vaja silma peal hoida paljudel asjadel. Microsoft Teams on mugav rakendus, mis koondab mitmed töö jaoks vajalikud asjad ühte kohta ja muudab töötamise sujuvamaks.

  2. Kaheastmeline tuvastamine – lihtne lahendus, et säästa kümneid tuhandeid eurosid ja ettevõtte mainet

    Viimasel ajal langevad paljud ettevõtted ohvriks skeemidele, kus võltsarvete kaudu petetakse ettevõtetelt välja kümneid ja isegi sadu tuhandeid eurosid. Tegu on suhteliselt lihtsa skeemiga, mida on samas väga keeruline ära tunda. Õnneks on aga olemas üks üsna lihtne viis, kuidas selliseid juhtumeid ära hoida.

  3. Kuidas valida turvalist parooli ja hoida seda igavesti meeles? – LastPass ja 1Password

    Oskad sa öelda, mitmes erinevas kohas on sul parooliga kaitstud kasutaja? Ilmselt läheb keeruliseks, kuid mõned näited on tõenäoliselt e-mail, sotsiaalmeedia, veebipoed, meediaväljaanded, video- ja muusikateenused. Lisaks kasutavad paljud ka tööasjadega seotud tegevusteks paroole, näiteks mõne erialase programmi jaoks. Seega, kuidas endale turvalist parooli valida kui neid nii tihti vaja läheb ja kas on ka mingi lihtne võimalus, kuidas neid hallata?

  4. Miks on oluline, et arvuti kõvaketas oleks krüpteeritud?

    Küberturvalisus on tänapäeva ettevõtete jaoks aina tähtsam ja ka küberpätid himustavad ettevõtete andmeid aina rohkem, kuna sealt saadav kasu ja tehtav kahju on märkimisväärselt suurem kui üksikisiku puhul. Seega tuleks ettevõtte arvuteid kaitstes mõelda kaugemale kui lihtne parool arvutisse sisselogimiseks. Näiteks võiks kaaluda andmete krüpteerimist. 

  5. 8 punkti, millega tuvastada pahatahtlik e-kiri, mis võib Sinu ettevõttele suurt kahju tuua

    E-mail on jätkuvalt üks peamisi kanaleid, mille kaudu  proovitakse nakatada Sinu isiklikku või ettevõtte arvutit viirusega ja seeläbi pääseda ligi Sinu kontodele ning muule tundlikule informatsioonile: näiteks ettevõtte klientide andmebaasile või Sinu isikuandmetele. Ka Eestis on igapäevaseks muutunud uudised, kus õngitsuskirjad on tekitanud ettevõtele suurt kahju. Pahatahtlikud e-mailid muutuvad järjest usutavamaks, kuna need võivad olla korrektses eesti keeles ja koos asutuste logodega ning kujundustega, mistõttu nende tuvastamine muutub järjest keerulisemaks. Seega, on oluline, et igaüks oleks kursis, kuidas tuvastada pahatahtlik e-kiri ja mida sellega peale hakata. 

Saada kiri või helista 6 414 888

     
Email again: