3 põhjust, miks sinu ettevõte peaks kogu suhtluse Microsoft Teamsi kolima

3 põhjust, miks sinu ettevõte peaks kogu suhtluse Microsoft Teamsi kolima

Mida suurem osa tööst ettevõttes toimub virtuaalruumis, seda olulisemad on rakendused, mida selleks kasutatakse. Tihtipeale on jätkuvalt põhiliseks variandiks e-mail ja levinud on mitme erineva teenuse korraga kasutamine. See teeb aga töötamise keeruliseks, kuna korraga on vaja silma peal hoida paljudel asjadel. Microsoft Teams on mugav rakendus, mis koondab mitmed töö jaoks vajalikud asjad ühte kohta ja muudab töötamise sujuvamaks.

Multifunktsionaalne suhtlusrakendus

Lihtne Google’i otsing võib jätta mulje, et tegu on lihtsa suhtlusrakendusega, kus saab üksteisele sõnumeid saata. See mulje on aga petlik. Kuigi sõnumite saatmine on Teamsis muidugi võimalik, siis lisaks sellele pakub see mitmeid kasulikke funktsioone, mis on mõeldud just tööasjade ajamiseks.

Siin on kolm põhjust, miks Teams kasutusele võtta:

1. Esiteks tuleb tähele panna, et Teams asendab nüüd Skype for Business teenust, mis tähendab, et sealt on üle toodud mitmed olulised funktsioonid. Näiteks saab lihtsa nupuvajutusega alustada video või häälkõnet. Samuti on seda mugav kasutada, kuna kogu süsteem ongi loodud just grupiga töötamiseks. Kiire ja lihtne on luua eri meeskondade jaoks spetsiaalsed kanalid, kus nad saavad omavahel infot vahetada. Videokõnede puhul tasub mainida ka seda, et soovi korral saab neid salvestada, et puudunud kolleeg saaks end samuti toimunuga kiirelt kurssi viia.


2. Teine oluline eelis Teamsi juures on selle ühilduvus erinevate teenustega. Väga hästi sobib Teams muidugi kokku Office 365-ga ehk teiste Microsofti pakutavate lahendustega. Näiteks saab rakenduses sees mugavalt jagada Wordi või Exceli dokumente ning nende kallal ka koos reaalajas tööd teha. Samuti saab Teamsi lisada pilveteenuseid nagu SharePoint, OneDrive ja Dropbox, et kolleegidele failide saatmiseks ei peaks kuhugi arvuti kaustadesse tuhnima minema, vaid failid saab kätte ja edastada otse rakendusest. Nimekiri teenustest, mida saab Teamsiga ühendada, täieneb pidevalt ja kindlasti ei piirdu see vaid Microsofti omadega. Juba praegu saab rakendusse ühendada teenuseid nagu Trello, Jira, InVision, Google Analytics või SurveyMonkey.

Nagu pildilt nähtub, on kogu projektialane suhtlus ühes kohas. Sealhulgas vestlus, dokumendid ja planeerimistööriistad.


3. Lisaks on Teams lihtsalt hea viis, et vältida veel ühe teenuse eest maksmist. Kuna paljud ettevõtetele suunatud lahendused on tasulised. Teatud osas on Teamsi kasutamine tasuta ja kogu teenus on saadaval Office 365 tellimuse olemasolul. Seega kui ettevõttes on juba kasutusel Office teenused nagu Word, Excel või PowerPoint, siis on võimalik Office 365 Business Premium ja Essentials pakettide puhul Teams lihtsalt juurde lisada, ilma lisatasuta.

Kõik asjad ühes kohas

Laias laastus räägib Teamsi kasuks see, et kõik töö jaoks vajalikud asjad on võimalik tõsta ühte kohta ja kasutada neid keskkonnas, mis on loodud organisatsioonidele tööasjade ajamiseks. Sealhulgas videokõned, failide jagamine ja nende kallal töötamine ja lihtne chat’imine. Samuti ühildumine paljude erinevate teenustega, mida tavapärased suhtlusrakendused lihtsalt ei paku.

Lisaks on suhtlemine nendega võrreldes palju organiseeritum. Iga grupi või meeskonna jaoks on võimalik luua eraldi suhtlusruum, kus nad saavad oma asjadega tegeleda. Seal on neil võimalik projektipõhiselt arutleda ja soovi korral veel eraldi teemade kaupa kanaleid luua, et teemad omavahel segamini ei läheks ja muu müra sisse ära ei kaoks.

Töö toetamiseks on Teamsis ka bot’id ehk virtuaalsed abilised, mis aitavad kogu protsessi sujuvamaks teha. Näiteks T-Bot, mille käest saab küsida lihtsamaid küsimusi rakenduse toimimise kohta või Statsbot, mis suudab panna kokku raporteid ja ülevaateid teenustest nagu Salesforce või Google Analytics.

Lühikest interaktiivset demo, mis annab ülevaate Teamsi toimimisest, saab proovida siin.

Kuidas Teamsi kasutusele võtta?

Teenuse kasutusele võtmine on samuti võrdlemisi lihtne. Idee poolest saab Teamsi kasutada veebibrauseri kaudu, kuid mugavam on kasutada töölauarakendust, mis on saadaval nii Windows, MacOS, Android kui ka iOS operatsioonisüsteemiga seadmetele.

Peale rakenduse paigaldamist tuleb teenusesse sisse logida ja esmasel kasutusel luua ka organisatsiooni meeskond. Seejärel saab näiteks e-maili vahendusel meeskonda inimesi kutsuma hakata. Kui Office 365 konto on juba olemas, siis on kasutuselevõtt eriti mugav, tuleb vaid Office kontoga sisse logida ja saabki juba tööle hakata.

Sellele vaatamata on terve ettevõtte suhtluse ja failimajanduse integreerimine Teamsi aeganõudev protsess, seega parima lahenduse leidmiseks tasub kindlasti ühendust võtta Iteractioni spetsialistidega.

Viimati meie blogis

  1. Ettevõtte IT turvalisus – kõigi, aga eelkõige juhi asi

    Kaubandus ja äritegevus kolivad üha enam internetti. Meie maailm on iga päevaga digitaalsem, mobiilsem, kliendikesksem, pilvepõhisem. Seoses käimasoleva eriolukorraga kasutatakse e-teenuseid nii töötamiseks, õppimiseks, ostude tegemiseks kui vaba aja veetmiseks veel enam.

  2. Küberturvalisuse meelespea: Viirused levivad lisaks offline’ile ka online’is

    Keerulistes oludes levivad ka erinevad petuskeemid internetis tavapärasest aktiivsemalt. Euroopa küberturvalisuse agentuuri andmetel on ka seoses koroonaviirusega andmepüügirünnakute arv suurenenud. Jätkuvalt kasutavad küberkurjategijad söödana koroonaviiruse teemat ja sellega seotud ressursside populaarsust veebis.


  3. Otsime oma meeskonda kliendihaldurit

    Otsime oma tiimi inimest,  kelle ülesanne on tagada, et püsiklientide IT seadmete ja litsentside päringud saaksid kiired vastused, tellimused oleksid hallatud ning kliendid oleksid õnnelikud.

  4. Microsoft ja Google pakuvad kodukontorites meeskondadele tasuta Premium tööriistu

    Koroonaviiruse puhang on sundinud paljusid ettevõtteid ja asutusi minema kaugtööle. Selles olukorras pakuvad nii Google kui Microsoft ajutiselt tasuta juurdepääsu muidu tasulistele ärikliendile mõeldud meeskonnatöö tööriistadele.


  5. Apple muudab SSL sertifikaatide kehtivusaega

    Apple teatas eile CA/Browser Foorumil, et alates käesoleva aasta septembrist muutuvad SSL sertifikaatidega seotud standardid. Alates 1. septembrist 2020 ei aktsepteeri Safari enam sertifikaate pikema kehtivusega kui 398 päeva. Kuni 31. augustini omandatud sertifikaadid on endiselt kaheaastased.

Saada kiri või helista 6 414 888

     
Email again: