1. Küberkuritegevus on epideemia: 2020. levinumad petuskeemid

    2020. aasta statistika saab olema huvitav. Ühte juba teame. Oluliselt suurenenud on nii interneti kasutamine kui küberkuriteod. Kindlasti mängib selles rolli COVID pandeemia, kuid lootust, et koos koroonavaktsiiniga kahanevad ka küberohud, paraku ei ole.

  2. IT haldusteenuse pakkujana soovime olla enamat, kui number, kellele helistate, kui midagi on katki

    Ettevõtete konkurentsivõime sõltub IT-st rohkem kui kunagi varem. Praktiliselt iga ettevõte kasutab tehnoloogiat. Sobiva ja usaldusväärse IT haldusteenuse pakkuja leidmine võib olla keeruline. Millega eristume Eesti turul teistest ning mis on meie jaoks teenust osutades prioriteedid? 

  3. "Microsoft Teams" eraldi ekraanil aitab olla efektiivsem - nüüd saadaval

    Microsoft teatas juulis uut tüüpi MS poolt sertifitseeritud seadmete turule tulemisest. Nüüd on esimene nutiseade uuest kategooriast turul. Microsoft Teamsi Display ehk Teamsi ekraan on puutetundliku ekraaniga personaalne seade, mille mõte on hoida vestlused, koosolekud, kõned, kalender ja failid ühes spetsiaalses seadmes ning arvuti võimalikult "puhas" ülesannete täitmiseks, mis nõuavad keskendumist ja ressurssi nii arvutilt kui inimeselt.

  4. Ettevõtted küsivad: „Milline viirustõrje kaitseb Emoteti eest?“

    Oleme viimastel päevadel saanud kõnesid ja kirju ettevõtetelt, kes paluvad abi viirustõrje valimisel. Suurenenud huvi teema vastu on seotud Emotet pahavaraga, millega nakatumisest on Riigi Infosüsteemide Ameti andmetel viimase paari nädala jooksul teada andnud 64 ettevõtet. 

  5. IT süsteemid tõrguvad ja äri seisab. Mida teha?

    Tõsisemad IT-probleemid tabavad ettevõtteid alati ootamatult, tavaliselt maksimaalselt ebasobilikul ajal.  Olgu võrgukatkestus, viirus või serveritõrge, halvimal juhul võivad tagajärjed viia äri täieliku seiskumiseni. Peamised põhjused, miks SOS olukord tekib, on küberrünnakud, ebapiisav majasisene kompetents ning mitte ajakohane IT taristu. 

  6. Otsime oma meeskonda IT lahenduste ja teenuste müügijuhti

    Otsime oma meeskonda müügijuhti, kelle peamine roll on kasvatada järjepidevalt meie äriklientide arvu ja tutvustada proaktiivselt meie erinevaid teenuseid ning lahendusi.

  7. Mida teha, kui IT juht või IT spetsialist lahkus töölt?

    Päris paljud meie kliendid said meie klientideks siis, kui nende enda IT inimene lahkus töölt. IT spetsialistid on tööturul hinnatud. Pole siis ime, et uusi väljakutseid ja häid pakkumisi jagub. Peale töösuhte lõppemist olid meie kliendid küsimuse ees: kas hakata otsima ja koolitama uut inimest või osta teenust sisse? 


  8. Parool on jätkuvalt üks suuremaid turvariske

    123456, parool, iloveyou, printsess, draakon jne. 2019. aasta halvimate paroolide nimekiri tuletab meelde, et paljud interneti kasutajad endiselt alahindavad küberturvalisuse ohte. Edukad küberrünnakud saavad teoks enamasti tänu varastatud või nõrkadele paroolidele. Enim levinud oht on ühe parooli laialdane ja korduv kasutamine erinevate teenuste jaoks, selgitab Joosep Truu.

  9. Kliendilugu Hausers Grupp OÜ: garantiitööde halduse automatiseerimine Microsoft 365 abil

    Hausers on kinnisvaraarenduse ja ehituse peatöövõtuga tegelev ettevõte. Enamus Hausersi projekte hõlmavad nii projekteerimist kui ehitust. See tähendab seda, et firma on hoone rajamise juures alates esimesest ideest kuni selle valmimise ja kaheaastase garantiiperioodi lõpuni. Hausersi eesmärk on olla kliendisuhtluses täpne ning kättesaadav.

  10. Microsoft Teams saab juurde palju tiimitööd lihtsustavaid ja elavdavaid elemente 

    Microsoft on teatanud mitmetest uutest virtuaalset meeskonnatööd lihtsustavatest ja elavdavatest tööriistadest, mis saavad osaliselt valmis juba augustis, osaliselt aasta lõpuks. Mõned uued võimalused on osadele kasutajatele juba tuttavad Skype'ist, Zoom'ist ja Slack'ist.

  11. Mis on MS Power Automate ehk kuidas vähendada Microsoft 365 abil käsitööd?

    Microsoft 365 koosneb paljudest erinevatest rakendustest ja lahendustest. Sageli piirdutakse Wordi ja Exceli kasutamisega ning ei tunta võimalusi, mis MS litsentsidega kaasnevad. Ühena neist pakub Microsoft veebipõhist töövoogude automatiseerimise lahendust, mille abil saab ühendada omavahel erinevad rakendused ja teenused.

  12. Võtame tööle IT- teenuste juhi

    Otsime oma meeskonda IT teenuste juhti!

  13. Microsoft Bookings - tõhus rakendus kohtumiste planeerimiseks ja broneeringute haldamiseks

    Microsoft Bookings on Microsoft 365 sees sisalduv veebiteenus, mis lihtsustab klientide või potentsiaalsete klientidega kohtumiste planeerimist ja haldamist. Bookings rakenduse abiga saavad kliendid kohtumisi veebis ise ajastada ja hallata ja jääb ära edasi-tagasi kirjavahetus või korduvad telefonikõned mõlematele osapooltele sobiva aja leidmiseks. Rakendust saab hõlpsalt kasutada ka veebipõhiste koosolekute ja kohtumiste planeerimisel.

  14. Dell lansseeris uued äriklassi sülearvutid

    Dell Technologies hõlmab enda alla palju erinevaid ärisuundi serveritest kuni AI- ja võrgulahendusteni. Kuid kõik sai alguse äriklassi arvutitest. See on valdkond, kus Dell endiselt säravalt silma paistab.

  15. Office 365 on nüüd Microsoft 365

    Microsoft tegi julge otsuse ja nimetas oma tuntuima kaubamärgi Office 365 ümber Microsoft 365-ks. Muudatuse taga on soov hõlbustada kõigi lõpptarbijate ehk ka väiksemate ja keskmise suurusega ettevõtete, koolide, aga ka  perede juurdepääsu mitmesugustele Microsofti lahendustele.

  16. Mis on IT lahenduse elütsükkel ja kas Windows 7 on turvaline kasutada?

    Hiljuti teatas Windows, et avastas fontide käitlemise ja renderdamisega seotud turvaaugu, mis annab küberkurjategijatele võimaluse meelitada ohvrit pahavaraga sisaldavat faili avama. Tootetoega versioonidele loodi kiirelt turvauuendused, kuid Windows 7-le mitte. Jaanuaris 2020 lõpetas Microsoft Windows 7 ja serveri opsüsteemile Windows Server 2008 värskenduste ja tugiteenuste pakkumise. 

  17. Ettevõtte IT turvalisus – kõigi, aga eelkõige juhi asi

    Kaubandus ja äritegevus kolivad üha enam internetti. Meie maailm on iga päevaga digitaalsem, mobiilsem, kliendikesksem, pilvepõhisem. Seoses käimasoleva eriolukorraga kasutatakse e-teenuseid nii töötamiseks, õppimiseks, ostude tegemiseks kui vaba aja veetmiseks veel enam.

  18. Küberturvalisuse meelespea: Viirused levivad lisaks offline’ile ka online’is

    Keerulistes oludes levivad ka erinevad petuskeemid internetis tavapärasest aktiivsemalt. Euroopa küberturvalisuse agentuuri andmetel on ka seoses koroonaviirusega andmepüügirünnakute arv suurenenud. Jätkuvalt kasutavad küberkurjategijad söödana koroonaviiruse teemat ja sellega seotud ressursside populaarsust veebis.


  19. Otsime oma meeskonda kliendihaldurit

    Otsime oma tiimi inimest,  kelle ülesanne on tagada, et püsiklientide IT seadmete ja litsentside päringud saaksid kiired vastused, tellimused oleksid hallatud ning kliendid oleksid õnnelikud.

  20. Microsoft ja Google pakuvad kodukontorites meeskondadele tasuta Premium tööriistu

    Koroonaviiruse puhang on sundinud paljusid ettevõtteid ja asutusi minema kaugtööle. Selles olukorras pakuvad nii Google kui Microsoft ajutiselt tasuta juurdepääsu muidu tasulistele ärikliendile mõeldud meeskonnatöö tööriistadele.


  21. Apple muudab SSL sertifikaatide kehtivusaega

    Apple teatas eile CA/Browser Foorumil, et alates käesoleva aasta septembrist muutuvad SSL sertifikaatidega seotud standardid. Alates 1. septembrist 2020 ei aktsepteeri Safari enam sertifikaate pikema kehtivusega kui 398 päeva. Kuni 31. augustini omandatud sertifikaadid on endiselt kaheaastased.

  22. Küberkurjategija - kes ta on?

    Elu on kolinud internetti ja sama on teinud kurjategijad. Üha sagedamini kuuleme küberrünnakutest ja küberruumis toime pandud pahategudest. Väiksema mõjuga ründed on muutunud juba nii igapäevaseks, et hakkavad kaotama oma uudisväärtust. Kes on inimesed ja rühmitused nende tegude taga ja mis motiveerib neid üha uusi skeeme välja mõtlema? 

  23. 6 soovitust küberpättide heidutamiseks

    Avalikkuses toimuvat jälgides saab üsna kiirelt selgeks, et erinevad küberohud varitsevad tänapäeval sisuliselt iga nurga peal. Alles hiljuti rääkis endaga juhtunud häkkimisjuhtumist tuntud Eesti sisulooja ja YouTuber Victoria Villig, kelle Instagrami konto kaaperdasid pahalased ja nõudsid lunaraha. Sealjuures näitavad uuringud, et inimesed ei ole tihti nendest ohtudest teadlikud ja ei oska end nende vastu kaitsta.

  24. Pane Office 365 Microsoft Planneri abil enda ettevõtte heaks tööle

    Office 365 teenused on väga mitmekülgsed ja nende seast leiab palju enamat kui lihtsalt Wordi ja Exceli. Oleme siin blogis Microsoft Teams suhtlusrakendusest juba kirjutanud ja nüüd tasub tähelepanu suunata järgmisele kasulikule rakendusele, mis O365 paketiga kaasa tuleb – Microsoft Planner.


  25. 3 põhjust, miks sinu ettevõte peaks kogu suhtluse Microsoft Teamsi kolima

    Mida suurem osa tööst ettevõttes toimub virtuaalruumis, seda olulisemad on rakendused, mida selleks kasutatakse. Tihtipeale on jätkuvalt põhiliseks variandiks e-mail ja levinud on mitme erineva teenuse korraga kasutamine. See teeb aga töötamise keeruliseks, kuna korraga on vaja silma peal hoida paljudel asjadel. Microsoft Teams on mugav rakendus, mis koondab mitmed töö jaoks vajalikud asjad ühte kohta ja muudab töötamise sujuvamaks.

  26. Kaheastmeline tuvastamine – lihtne lahendus, et säästa kümneid tuhandeid eurosid ja ettevõtte mainet

    Viimasel ajal langevad paljud ettevõtted ohvriks skeemidele, kus võltsarvete kaudu petetakse ettevõtetelt välja kümneid ja isegi sadu tuhandeid eurosid. Tegu on suhteliselt lihtsa skeemiga, mida on samas väga keeruline ära tunda. Õnneks on aga olemas üks üsna lihtne viis, kuidas selliseid juhtumeid ära hoida.

  27. Kuidas valida turvalist parooli ja hoida seda igavesti meeles? – LastPass ja 1Password

    Oskad sa öelda, mitmes erinevas kohas on sul parooliga kaitstud kasutaja? Ilmselt läheb keeruliseks, kuid mõned näited on tõenäoliselt e-mail, sotsiaalmeedia, veebipoed, meediaväljaanded, video- ja muusikateenused. Lisaks kasutavad paljud ka tööasjadega seotud tegevusteks paroole, näiteks mõne erialase programmi jaoks. Seega, kuidas endale turvalist parooli valida kui neid nii tihti vaja läheb ja kas on ka mingi lihtne võimalus, kuidas neid hallata?

  28. Miks on oluline, et arvuti kõvaketas oleks krüpteeritud?

    Küberturvalisus on tänapäeva ettevõtete jaoks aina tähtsam ja ka küberpätid himustavad ettevõtete andmeid aina rohkem, kuna sealt saadav kasu ja tehtav kahju on märkimisväärselt suurem kui üksikisiku puhul. Seega tuleks ettevõtte arvuteid kaitstes mõelda kaugemale kui lihtne parool arvutisse sisselogimiseks. Näiteks võiks kaaluda andmete krüpteerimist. 

  29. 8 punkti, millega tuvastada pahatahtlik e-kiri, mis võib Sinu ettevõttele suurt kahju tuua

    E-mail on jätkuvalt üks peamisi kanaleid, mille kaudu  proovitakse nakatada Sinu isiklikku või ettevõtte arvutit viirusega ja seeläbi pääseda ligi Sinu kontodele ning muule tundlikule informatsioonile: näiteks ettevõtte klientide andmebaasile või Sinu isikuandmetele. Ka Eestis on igapäevaseks muutunud uudised, kus õngitsuskirjad on tekitanud ettevõtele suurt kahju. Pahatahtlikud e-mailid muutuvad järjest usutavamaks, kuna need võivad olla korrektses eesti keeles ja koos asutuste logodega ning kujundustega, mistõttu nende tuvastamine muutub järjest keerulisemaks. Seega, on oluline, et igaüks oleks kursis, kuidas tuvastada pahatahtlik e-kiri ja mida sellega peale hakata. 

  30. 3 universaalset soovitust, mis päästavad lunavaraviiruse korral kõige hullemast

    Lunavararünnakud on ettevõtteid kimbutanud juba aastaid ning tekitanud omajagu kahju. Nende rünnakud on üha sagenemas ja kui need pole veel Sinu ettevõttele proovinud ligi pääseda, siis on see vaid aja küsimus. Olulisem on seejuures, kui hästi on Sinu ettevõte kaitsud? Oleme täheldanud, et on kolm peamist tegurit, mis aitavad ettevõttel pääseda kõige hullemast - olukorrast, kus kasutuskõlbmatuks muutub suur hulk ärikriilisi andmeid ning tavapärane äritegevus on häritud pikemaks ajaks. 

  31. 3 asja, mida peaksid kaaluma IT spetsialisti palkamisel

    Iteraction puutub paraku sageli kokku juhtumitega, kus ettevõte on omale palganud IT töötaja praktiliselt ainult kulude alusel. Ehk siis, IT töid teeb mõni omaniku tuttav (või „mees ja koer“ tüüpi ettevõte), kellel ei pruugi olla piisavalt teadmisi ja kogemusi, et juhtida- ja hallata IT poolt ettevõtte jaoks piisavalt heal tasemel. Sageli on sel juhul ehitatud süsteem selle itimehe isikliku visiooni järgi, mistõttu on teda pea võimatu asendada, ning ta on ka tugevalt ülemakstud.

  32. 10 viga, mida IT haldamisel ja juhtimisel tehakse

    IT poole haldamisel ja juhtimisel esineb sageli vigu, mis mingil põhjusel (kulude kokkuhoid, madal prioriteet või ajapuudus) jäävad sageli tähelepanuta ning võivad tekitada hiljem suuremaid probleeme, mille lahendamine on ettevõttele kulukas ja aeganõudev. Reastasime 10 sellist probleemi, mis kipuvad ettevõtetes aeg-ajalt üles kerkima. Vaata kas ka sinu firmas või organisatsioonis selliseid probleeme esineb:

Saada kiri või helista 6 414 888

     
Email again: